Als hij idd goed scoren en vleugelspel haalt én nog wat passen heeft, maakt ie een goede kans denk ik jaquote:
Nummer 4 gaat nog wel heel veel wedstrijden moeten spelen voor goed ervaring in vriendschappelijke potjes. Dan zou ik die verkopen, misschien wel nadat ie echt gestegen is naar redelijk ervaring.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:52 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit een beetje in een financiele impasse...ik heb nu een flink aantal toptrainees met potentie, maar in de rest van mn team moet nog wat aangepast worden. Helaas heb ik nu maar 100k op de bank staan.
Wat ik nog wel heb, is een aantal FC's:
1. 26.001 jaar oud, B-team speler, redelijk ervaring/goed ls. Gaat spoedig stijgen naar goed ervaring.
2. 29.065 jaar oud, A-keeper (hoewel slechts uitstekend). Goed ervaring, goed ls, stijgt vermoedelijk snel naar uitstekend ervaring.
3 29.106 jaar oud, A verdediger. Net aangekocht, zojuist gestegen naar redelijk ervaring/goed ls.
4. 28.071 jaar oud, B-team speler. matig ervaring, goed ls. Stijgt ieder moment naar redelijk ervaring.
5. 29.018 jaar oud, B-team spits. goed ervaring, goed ls. Stijgt in de 2e helft van dit seizoen naar uitstekend ervaring.
Ik heb een paar weken geleden de switch gemaakt naar een uitstekend/goed trainer.
Mijn vraag: Om een goede FC-strategie aan te houden, heb ik echt niet al deze 5 FC's nodig. Welke zouden jullie verkopen en welke zouden jullie houden?
Alleen die?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nummer 4 gaat nog wel heel veel wedstrijden moeten spelen voor goed ervaring in vriendschappelijke potjes. Dan zou ik die verkopen, misschien wel nadat ie echt gestegen is naar redelijk ervaring.
Mja, dat is dan maar net hoeveel je er wil hebben. Ik heb slechts 1 in voorraad. Je a-spelers houdt je sowieso neem ik aan, dus dan is het maar net hoeveel je over wilt houdenquote:
Dan zouden alleen de eerste twee wel voldoende moeten zijn denk ik.. Die eerste is er lekker vroeg bij qua ervaring, da's altijd fijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, dat is dan maar net hoeveel je er wil hebben. Ik heb slechts 1 in voorraad. Je a-spelers houdt je sowieso neem ik aan, dus dan is het maar net hoeveel je over wilt houdenTwee op voorraad met net een nieuwe trainer zou voor mij genoeg zijn, kun je sowieso 6 seizoenen mee vooruit!
Klinkt aardig, helaas is hij al 16j 98d dus bijna 17, maar niet verkeerd.quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Djoerd Steenkamp is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Scoren! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer matig zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Tijl Hillerts heet en 15 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Tja ik heb nu echt veel 15 jarige talentenquote:Op zondag 19 december 2010 11:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
benieuwd wat zijn beste skill gaat zijn
Dat zondags zo vroeg op staan loont dusquote:Op zondag 19 december 2010 11:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik heb nu echt veel 15 jarige talentendat ik gewoon moet puzzelen hoe ik wil gaan trainen de komende tijd.
Jep ik ben altijd vroeg wakker dus misschien een idee om ook eens te proberenquote:Op zondag 19 december 2010 11:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zondags zo vroeg op staan loont dus
Hmmm, weinig kans dat dat gaat lukken denk ikquote:Op zondag 19 december 2010 12:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep ik ben altijd vroeg wakker dus misschien een idee om ook eens te proberen
Daarom Freekick.orgquote:Op zondag 19 december 2010 11:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik heb nu echt veel 15 jarige talentendat ik gewoon moet puzzelen hoe ik wil gaan trainen de komende tijd.
Mhew ik zal nooit switchen + dat een uitdaging me meer bevaltquote:Op zondag 19 december 2010 13:11 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Daarom Freekick.orgJe kunt elke speler daar individueel trainen.
quote:
Ik zal stoppen wanneer er geen 11 Prents in het systeem zittenquote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef Flappekz het volgende:
Ik zal ook niet switchen, hooguit stoppen
nooit dusquote:Op zondag 19 december 2010 13:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zal stoppen wanneer er geen 11 Prents in het systeem zitten
Zuur.. ook geen optie om iets te verpatsen?quote:Op zondag 19 december 2010 13:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nooit dus
er staat een wereldklasse van groningen spits op de TL maar ik heb geen geld
nope helaasch niet.. hij is wereldklasse met goed passen en is 22 jr.. hij staat er voor 4,5 miljoen op.. sowieso veel te veel, maar zelfs als hij volgens transfervergelijking erop komt, moet ik minimaal 2 spelers verkopen..quote:Op zondag 19 december 2010 13:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zuur.. ook geen optie om iets te verpatsen?
Ik kreeg 2 dagen terug een jeugdupdate van spelers in het systeem... Waren het allemaal dezelfde van vorige maandIk ga hem dus maar om de 2mnd mailen
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Govert Hameleers en hij is 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Positiespel!
Geven we hem een contract, baas?
quote:Pascal Helmers: Ik begrijp hem niet. Hij staat altijd vooraan om een ruzie uit te lokken!
elke woensdag friendly's of beker (soms dinsdag bij internationale friendly's); en elke zondag competitie.quote:Op zondag 19 december 2010 19:17 schreef Rickk_ het volgende:
Hoeveel wedstrijden worden er zeg maar per week gespeeld? Die je kunt volgen etc. Het is toch niet zoals OSM elke dag?
Twee per week. één competitie wedstrijd en één beker wedstrijd. Ipv een bekerwedstrijd speel je vriendschappelijk als je al bent uitgeschakeld.quote:Op zondag 19 december 2010 19:17 schreef Rickk_ het volgende:
Hoeveel wedstrijden worden er zeg maar per week gespeeld? Die je kunt volgen etc. Het is toch niet zoals OSM elke dag?
Vergeet de geweldige jeugdwedstrijd nietquote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Twee per week. één competitie wedstrijd en één beker wedstrijd. Ipv een bekerwedstrijd speel je vriendschappelijk als je al bent uitgeschakeld.
Dat is optioneel...je kunt er ook voor kiezen om geen jeugdteam te starten.quote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vergeet de geweldige jeugdwedstrijd nieten om de 3 weken een oefenduel in de jeugd.
Jeugdwedstrijden kunnen op elke dag en tijdstip plaatshebben.quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
elke woensdag friendly's of beker (soms dinsdag bij internationale friendly's); en elke zondag competitie.
Een competitieronde duurt 14 weken (dus wedstrijden).
De friendly's gebruik je vooral om je (overige deel van) je trainées te trainen, en je reserves krijgen wat speelminuten.
Als je een jeugdteam erbij neemt, die spelen elke vrijdag competitie, en eens in de zoveel weken ook een friendly
Echte managers hebben een jeugdploegquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is optioneel...je kunt er ook voor kiezen om geen jeugdteam te starten.
Overigens duurt een competitieronde 14 wedstrijden, maar 16 weken
Echte managers spelen het spelletje ook serieus ja...quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Echte managers hebben een jeugdploeg
Hehequote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echte managers spelen het spelletje ook serieus ja...
Lol, ingelaste wedstrijden enzoquote:Op zondag 19 december 2010 19:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe![]()
Gelukkig kan binnen ht geen wedstrijd afgelast worden door sneeuw.
Staat op de hotlist, kan nog wel een FC gebruiken (heb er slechts 1). Bovendien, een reservespits heb ik ook niet... 1+1=2quote:Op zondag 19 december 2010 19:47 schreef Flappekz het volgende:
Oja, voor een ieder die een FC zoekt:
Vladimiro Omoretto (187997125)
Ik zoek helaas een iets betere spits als FC.quote:Op zondag 19 december 2010 19:47 schreef Flappekz het volgende:
Oja, voor een ieder die een FC zoekt:
Vladimiro Omoretto (187997125)
Mooi bod ook:quote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Staat op de hotlist, kan nog wel een FC gebruiken (heb er slechts 1). Bovendien, een reservespits heb ik ook niet... 1+1=2
quote:FC Bifröst bood 2 000 ¤ voor Vladimiro Omoretto en nam daardoor de leiding bij het bieden.
quote:
Ik was te lui om dat 3 keer te doen...quote:Je kunt maximaal ongeveer 10 keer het laatste bod bieden. Wil je toch meer bieden, bied dan eerst wat lager en ga daar overheen met een tweede bod.
Geeft niet heurquote:Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
Ik was te lui om dat 3 keer te doen...
Je hebt er destijds nog aardig wat voor betaald bij de weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |