Ik ook...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
sorry ik ga op vlaggetjesjacht na de beker
Ik ook...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
sorry ik ga op vlaggetjesjacht na de beker
sorry ik ga op thuis vlaggetjesjacht na de beker
Mijn trip naar Denemarken kost me in ieder geval meer als dat het me oplevert. Daar gaan we ook niet meer heen.quote:De paraplu's konden dichtblijven in Guinness Stadium, en ondanks de overtrekkende regenwolken bleven de 1405 voetbalfans kurkdroog.
haal je het daar niet net mee?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mijn trip naar Denemarken kost me in ieder geval meer als dat het me oplevert. Daar gaan we ook niet meer heen.
Mwah zou kunnen. Ben helaas ziek de laatste dagen dus heb geen opstelling kunnen maken, nu staat mijn A-elftal opgesteld (al de 2de keer in een vriendschappelijke wedstrijdquote:Op woensdag 15 december 2010 17:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
haal je het daar niet net mee?
quote:45:00
Breda domineerde de wedstrijd en mocht 78 procent balbezit laten aantekenen.
45:00
Rust: met een stand van 0-4 gingen de spelers naar de kleedkamer.
Daarom maak ik altijd 2 opstellingen tegelijk. Zodra ik mn zondagopstelling maak, weet ik ook precies welke spelers er over blijven voor op de woensdag. En die mik ik er dan direct in.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mwah zou kunnen. Ben helaas ziek de laatste dagen dus heb geen opstelling kunnen maken, nu staat mijn A-elftal opgesteld (al de 2de keer in een vriendschappelijke wedstrijd.
[..]
Dat zal ik voortaan ook maar doen denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarom maak ik altijd 2 opstellingen tegelijk. Zodra ik mn zondagopstelling maak, weet ik ook precies welke spelers er over blijven voor op de woensdag. En die mik ik er dan direct in.
quote:Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Dynamo uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 4-4-2-formatie.
idd:quote:
quote:In de 38e minuut kreeg een Allstars-speler een forse tik in zijn gezicht. Het publiek, dat duidelijk al in de kerstsfeer vertoefde, zette spontaan het 'Perry Hempenius has a very shiny nose' in. De speler, die op een brancard werd afgevoerd, kon er duidelijk niet om lachen. Robert van den Bogaard kwam er voor hem in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |