Ik volg de wedstrijd op de zondag en daarom om heen de dagelijkse dingen op Hattrick zelf.. Soms is het veel en soms ben ik gewoon online, maar doe ik niksquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoelang zitten jullie gemiddeld per dag/week achter Hattrick?
Ja, ik log eigenlijk ook vaak in, kijk even rond voor de dagelijkse dingen en laat het dan open staan op de achtergrond. Verder kijk ik eigenlijk vaker hierquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoelang zitten jullie gemiddeld per dag/week achter Hattrick?
hier hetzelfdequote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik log eigenlijk ook vaak in, kijk even rond voor de dagelijkse dingen en laat het dan open staan op de achtergrond. Verder kijk ik eigenlijk vaker hier
Het middenveld pakken met meer dan 55% schijn tegenwoordig al min of meer voldoende te zijn.. Oja, en probeer er voor te zorgen dat zijn aanval ook niet boven jouw verdediging komt..quote:Op donderdag 16 december 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
4e ronde beker tegen iemand met bovennatuurlijke counter, hoe kan ik die nu het beste bestrijden?
If you give me your bankaccount details I will make sure you will play to mequote:Op donderdag 16 december 2010 09:48 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, 25 uitdagingen uitstaan in Nigeria, kijken of het wat oplevert. Als ik zag hoeveel Nigerianen supporter waren kan ik het denk ik wel vergeten
Dat doet ie goedquote:16-12-2010 FC Pirata do Mar Tricked 5 001 ¤ 680 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
18-10-2010 LFJ Breda FC Pirata do Mar 30 001 ¤ 680 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
Ik kies standaard al mensen zonder supporter en mensen die pas Hattrick spelen... het werkt tot nu toe welquote:Op donderdag 16 december 2010 09:48 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, 25 uitdagingen uitstaan in Nigeria, kijken of het wat oplevert. Als ik zag hoeveel Nigerianen supporter waren kan ik het denk ik wel vergeten
Bij mij werkt 25 uitdagingen in lagere competities meestal ook wel, maar nog niet zo vaak zo veel supporters tegen gekomenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kies standaard al mensen zonder supporter en mensen die pas Hattrick spelen... het werkt tot nu toe wel
liever nietquote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
En zondag zeker weer 3 blessures
quote:Pieter-Paul Frerichs (278273771)
19 jaar en 69 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 07-06-2010)
Total Skill Index (TSI): 31 050
Loon: 5 430 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Gyárfás Orvos (301805772)
17 jaar en 76 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2011
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 10-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 6 320
Loon: 612 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
8 stijgers.
@ Moon: Nand is ook gestegen.
Hij zit op uitstekend nu (2 levels in 7 weken). Voor het einde van het seizoen zal die minimaal op uitmuntend zitten, maar dan heeft die wel al de leeftijd van 20 gehaald.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]Wat heeft hij nu qua passen?
Hier alleen Thim van Groningen naar formidabel verdedigen..
quote:Vandaag Vaardigheidsniveau gestegen! Bruno Galego
Zag zijn mate van positiespel toenemen van formidabel naar uitmuntend.
13-12-2010
Vaardigheidsniveau gedaald... Bruno Galego
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij uitmuntend in positiespel, nu is dat afgezakt naar formidabel.
10-12-2010
Vaardigheidsniveau gestegen! Bruno Galego
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van formidabel naar uitmuntend.
Niet slechtquote:Fabio Weiss
All that hard work paid off! His defending skill improved from poor to weak.
Guido Archino
Increased his defending skill from outstanding to brilliant.
Konrad Kiryluk
His defending proficiency improved from formidable to outstanding.
Hernán Canals
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his defending skill from solid to excellent.
tijd om hem te verkopenquote:Freddy Silvis
Zijn beoordeling op het gebied van vleugelspel steeg van goed naar uitstekend.
En m'n TS is weer iets gestegenquote:Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van uitstekend naar formidabel.
quote:José María Canals Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitmuntend naar briljant.
Jdrzej Haczek Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitmuntend naar briljant.
Mijn briljant keeperT, eens kijken of ik die kan slijten!quote:Matti Karonen
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
klinkt goed... ik hoop hem tegen die tijd van je te kunnen kopen..quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij zit op uitstekend nu (2 levels in 7 weken). Voor het einde van het seizoen zal die minimaal op uitmuntend zitten, maar dan heeft die wel al de leeftijd van 20 gehaald.
Dat zal op een kleine 2M uitkomen dan verwacht ik. Hij zit nu op 1,7M gemiddeld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klinkt goed... ik hoop hem tegen die tijd van je te kunnen kopen..
Beide gestegen op def. Vooral de eerste is echt een lekker spelertje. Uit de eigen jeugd ookquote:Benjamin van Soldt (IM) (270954461)
20 years and 66 days, Next birthday: 01-02-2011
In excellent form, excellent stamina.
Total Skill Index (TSI): 17 950
Wage: 1 610 ¤/week
Keeper: disastrous
Defending: outstanding
Playmaking: excellent
Winger: weak
Passing: solid
Scoring: poor
Set pieces: weak
Alex Ostrovr¨ek (273397049)
20 years and 47 days, Next birthday: 20-02-2011
In excellent form, excellent stamina.
Total Skill Index (TSI): 18 180
Wage: 4 668 ¤/week including 20% bonus
Speciality: Technical
Keeper: disastrous
Defending: magnificent
Playmaking: weak
Winger: passable
Passing: weak
Scoring: poor
Set pieces: wretched
Yup.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Beide gestegen op def. Vooral de eerste is echt een lekker spelertje. Uit de eigen jeugd ook
Wat is skilltrades zoeken toch een kutwerk overigens
quote:(17:34) 4de bekerronde
Het behalen van de vierde ronde in de beker is nog nooit in de historie van deze club bereikt. Omdat de manager kans ziet ook de 4de bekerronde te overleven wordt alles ingezet daartoe. Aangezien we deze zondag toch een kansloze pot, uit tegen de toekomstig kampioen, spelen, zal er een onveredeld B-team de weide ingestuurd worden. Er is voor gekozen dit niet geheim te houden, dus 'Feyenoord United' kan zijn borst nat maken.
Spelers, clubleiding, supporters en manager waren het er trouwens unaniem over eens dat deze tegenstander alleen om zijn naam al verslagen dient te worden.
Thnx.. ik ga iig sparenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal op een kleine 2M uitkomen dan verwacht ik. Hij zit nu op 1,7M gemiddeld.
Maar mocht je hem dan niet kunnen kopen, dan mag die nog wel blijven hangen. Hij kan het ondertussen aardig goed vinden met de 3 spelers die niet getraind worden (coach, future coach en keeper).
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef Flappekz het volgende:
Ik hou van spelers die geen TVvan Groningen als achternaam hebben
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:54 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, een Nigeriaan die geaccepteerd heeft!
das wel lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:54 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, een Nigeriaan die geaccepteerd heeft!
Hoe oud is ie?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Kirov het volgende:
Ik heb een spelertje in mijn jeugd zitten met goed vleugelspel en goed scoren, maakt hij daarmee echt kans op het nationale jeugdelftal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |