Have fun!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mijn oude logo staat daar ook nog in.
Top BrandX! Alvast bedankt![]()
Voor nu slaap lekker allemaal en tot zondag of maandag.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mijn oude logo staat daar ook nog in.
Top BrandX! Alvast bedankt![]()
Voor nu slaap lekker allemaal en tot zondag of maandag.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
Ik ga van het weekend een start maken met gewoon in de OP zetten van logo's die ik kan traceren op Hattrick, en dan zien we wel verder
nu ga ik pitten en mij nog drie dagen storten in een overvolle werkagenda.
NEE! NIET MIJN B-SPITS!quote:Timo Kurunsaari
Helaas, op het punt van verdedigen zakte hij van slecht naar waardeloos.
Volgens mij klopt dat niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch zo dat bij elke gemiste kans van hem ik kans maak op een succesvolle counteraanval?
hmzzz.. dan misschien toch maar 5-4-1 dan....quote:Op woensdag 15 december 2010 10:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet.
Dat hangt af van je counter kwaliteiten. Volgens mij kan je maar 4? kansen omzetten in counters.
Dit seizoen is het ook zo dat er 10 kansen zijn. 3 voor elk team en 4 kansen die verdeelt worden op basis van middenveld.
Je kan het beste 49% balbezit scoren om zijn kansen zo minimaal mogelijk te houden en de kansen die hij dan krijgt omgezet zien te worden in counters.
Ja, al heb je met 1 meestal wel erg weinig aanvallend vermogen en weer minder kans je kansen af te maken!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hmzzz.. dan misschien toch maar 5-4-1 dan....
ik denk dat ik dan nog wel in de buurt kom van zijn vleugelverdedigingsratings... maar goed... het is ook geen hele grote ramp als ik eruit vlieg....quote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, al heb je met 1 meestal wel erg weinig aanvallend vermogen en weer minder kans je kansen af te maken!
Hangt dan een beetje af welke midratings je denkt te halen met PIC. Als je zijn centrale aanval maar stopt heb je wel een goede kans denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan nog wel in de buurt kom van zijn vleugelverdedigingsratings... maar goed... het is ook geen hele grote ramp als ik eruit vlieg....
Volgens de berekeningen ergens in matig laag of hoog.... ik gok op circa 40% balbezit... zijn centrale aanval is inderdaad een probleem... maar ben benieuwd!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hangt dan een beetje af welke midratings je denkt te halen met PIC. Als je zijn centrale aanval maar stopt heb je wel een goede kans denk ik
Wie ga je bekeren?quote:
Mijn tegenstander, zodat hij mij als god zal zien en zal laten winnen in de beker!quote:
dit kan een leukertje wordenquote:Jernst Bronsgeest (VL) (93285026)
15 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 09-01-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 137 dagen.
Team: VV Eendracht Elsloo -19
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 28-11-2010 15:16 (16 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. goed)
Passen: zwak (max. matig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Helaas, dat zit er denk ik niet inquote:
Forum Opties | |