Kan ik ik me iets bij voorstellen! Maar dan heb je ook wel een leuke bankrekening!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar eigenlijk kost het teveel tijd. Ik ben stiekum wel een beetje blij als het seizoen voorbij is...
Ik heb ook een logo voor je gemaakt:quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er gaat gewoon iemand een nieuw logo voor mijn team maken.
Het zal me benieuwen.
Hehe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ook een logo voor je gemaakt:
[ afbeelding ]
Staat allemaal genoteerdquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Poeh. Nee, dat met die lonen weet ik niet meer. Wat ik beschrijf is met name zonder bijskills. Je zult in het begin even met PsicoTSI moeten kijken naar de lonen van de spelers. Ik had daarom ook voor mijn korte termin trainees maximaal matig op de bijskills, hierdoor kun je mooi een TSI/loon vergelijking maken, met hogere bijskills wordt dat al lastiger omdat deze het TSI dan te veel gaan beïnvloeden.
hehe gelukkig doe je het jezelf aanquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar eigenlijk kost het teveel tijd. Ik ben stiekum wel een beetje blij als het seizoen voorbij is...
nicequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn vernieuwde logo, met dank aan -Rik-:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
* FrituurVetPet is heel blij met zijn logoquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz moet ook nog een logo hebben
Nicequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
* FrituurVetPet is heel blij met zijn logo
Je kunt die -Rik- natuurlijk een HT-mail sturen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz moet ook nog een logo hebben
Die heeft mijn logo ook ooit gemaakt! En hij heeft hier ook wel eens gepost.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt die -Rik- natuurlijk een HT-mail sturen.
* MrMoon is ook heel blij met zijn logo en heeft die nog zelf gemaakt ook..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
* FrituurVetPet is heel blij met zijn logo
Mooi!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zege heb je.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Zelf ben ik ook erg happy met mijn logo
Is het een ideetje om de OP aan te passen door onderaan van de FOK!hattrickers de logo's (als die er zijn) te zetten?
En degenen die geen logo hebben, daar kunnen we een special made FOK!-only hattrick logo voor makenIk kan wel een beetje shoppen
Beide gok ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Om voor jou een logo te maken, of om de OP aan te passen?
Done!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt die -Rik- natuurlijk een HT-mail sturen.
De OP aanpassen. Ik heb net een nieuwe logo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Om voor jou een logo te maken, of om de OP aan te passen?
het werd ook wel eens tijd dat iemand zich daar op zou gaan storten.. mijn oude logo staat er nog in.. top dat je het op je wilt nemen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
Ik ga van het weekend een start maken met gewoon in de OP zetten van logo's die ik kan traceren op Hattrick, en dan zien we wel verder
nu ga ik pitten en mij nog drie dagen storten in een overvolle werkagenda.
Ja mijn oude logo staat daar ook nog in.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het werd ook wel eens tijd dat iemand zich daar op zou gaan storten.. mijn oude logo staat er nog in.. top dat je het op je wilt nemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |