Have fun!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mijn oude logo staat daar ook nog in.
Top BrandX! Alvast bedankt![]()
Voor nu slaap lekker allemaal en tot zondag of maandag.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mijn oude logo staat daar ook nog in.
Top BrandX! Alvast bedankt![]()
Voor nu slaap lekker allemaal en tot zondag of maandag.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
Ik ga van het weekend een start maken met gewoon in de OP zetten van logo's die ik kan traceren op Hattrick, en dan zien we wel verder
nu ga ik pitten en mij nog drie dagen storten in een overvolle werkagenda.
NEE! NIET MIJN B-SPITS!quote:Timo Kurunsaari
Helaas, op het punt van verdedigen zakte hij van slecht naar waardeloos.
Volgens mij klopt dat niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch zo dat bij elke gemiste kans van hem ik kans maak op een succesvolle counteraanval?
hmzzz.. dan misschien toch maar 5-4-1 dan....quote:Op woensdag 15 december 2010 10:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet.
Dat hangt af van je counter kwaliteiten. Volgens mij kan je maar 4? kansen omzetten in counters.
Dit seizoen is het ook zo dat er 10 kansen zijn. 3 voor elk team en 4 kansen die verdeelt worden op basis van middenveld.
Je kan het beste 49% balbezit scoren om zijn kansen zo minimaal mogelijk te houden en de kansen die hij dan krijgt omgezet zien te worden in counters.
Ja, al heb je met 1 meestal wel erg weinig aanvallend vermogen en weer minder kans je kansen af te maken!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hmzzz.. dan misschien toch maar 5-4-1 dan....
ik denk dat ik dan nog wel in de buurt kom van zijn vleugelverdedigingsratings... maar goed... het is ook geen hele grote ramp als ik eruit vlieg....quote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, al heb je met 1 meestal wel erg weinig aanvallend vermogen en weer minder kans je kansen af te maken!
Hangt dan een beetje af welke midratings je denkt te halen met PIC. Als je zijn centrale aanval maar stopt heb je wel een goede kans denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan nog wel in de buurt kom van zijn vleugelverdedigingsratings... maar goed... het is ook geen hele grote ramp als ik eruit vlieg....
Volgens de berekeningen ergens in matig laag of hoog.... ik gok op circa 40% balbezit... zijn centrale aanval is inderdaad een probleem... maar ben benieuwd!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hangt dan een beetje af welke midratings je denkt te halen met PIC. Als je zijn centrale aanval maar stopt heb je wel een goede kans denk ik
Wie ga je bekeren?quote:
Mijn tegenstander, zodat hij mij als god zal zien en zal laten winnen in de beker!quote:
dit kan een leukertje wordenquote:Jernst Bronsgeest (VL) (93285026)
15 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 09-01-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 137 dagen.
Team: VV Eendracht Elsloo -19
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 28-11-2010 15:16 (16 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. goed)
Passen: zwak (max. matig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Helaas, dat zit er denk ik niet inquote:
Ik ook...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
sorry ik ga op vlaggetjesjacht na de beker
Ik ook...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
sorry ik ga op vlaggetjesjacht na de beker
sorry ik ga op thuis vlaggetjesjacht na de beker
Mijn trip naar Denemarken kost me in ieder geval meer als dat het me oplevert. Daar gaan we ook niet meer heen.quote:De paraplu's konden dichtblijven in Guinness Stadium, en ondanks de overtrekkende regenwolken bleven de 1405 voetbalfans kurkdroog.
haal je het daar niet net mee?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mijn trip naar Denemarken kost me in ieder geval meer als dat het me oplevert. Daar gaan we ook niet meer heen.
Mwah zou kunnen. Ben helaas ziek de laatste dagen dus heb geen opstelling kunnen maken, nu staat mijn A-elftal opgesteld (al de 2de keer in een vriendschappelijke wedstrijdquote:Op woensdag 15 december 2010 17:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
haal je het daar niet net mee?
quote:45:00
Breda domineerde de wedstrijd en mocht 78 procent balbezit laten aantekenen.
45:00
Rust: met een stand van 0-4 gingen de spelers naar de kleedkamer.
Daarom maak ik altijd 2 opstellingen tegelijk. Zodra ik mn zondagopstelling maak, weet ik ook precies welke spelers er over blijven voor op de woensdag. En die mik ik er dan direct in.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mwah zou kunnen. Ben helaas ziek de laatste dagen dus heb geen opstelling kunnen maken, nu staat mijn A-elftal opgesteld (al de 2de keer in een vriendschappelijke wedstrijd.
[..]
Dat zal ik voortaan ook maar doen denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarom maak ik altijd 2 opstellingen tegelijk. Zodra ik mn zondagopstelling maak, weet ik ook precies welke spelers er over blijven voor op de woensdag. En die mik ik er dan direct in.
quote:Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Dynamo uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 4-4-2-formatie.
idd:quote:
quote:In de 38e minuut kreeg een Allstars-speler een forse tik in zijn gezicht. Het publiek, dat duidelijk al in de kerstsfeer vertoefde, zette spontaan het 'Perry Hempenius has a very shiny nose' in. De speler, die op een brancard werd afgevoerd, kon er duidelijk niet om lachen. Robert van den Bogaard kwam er voor hem in.
Dichttimmeren??quote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
TWEE -EEN!!!
Dichttimmeren nu!
Zelfvertrouwen genoeg na 8 winst op rij. Plus ik ben al lang blij als ik win van een V-er. Daarbovenop is mn wedstrijd zondag nagenoeg kansloos en speel ik met een veredeld B-team als ik doorga in de beker.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dichttimmeren??
Scoren met die handel!!
Is goed voor het zelfvertrouwen van je ploeg en voor je scoorkansen in de volgende wedstrijd.
neen, maakt niet uit.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef DutchieBre het volgende:
Een rode kaart in een oefenmatch heeft toch geen effect op mijn wedstrijd van zondag hé ? 0 - 8 gewonnen
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef NelisZ het volgende:
In de 87e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Franįois Kissinger van De Bulls werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-10.
In een bekerwedstrijd
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef NelisZ het volgende:
In de 87e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Franįois Kissinger van De Bulls werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-10.
In een bekerwedstrijd
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zijn middenveld varieerde nogal wat in recente wedstrijden, dus ik besloot te piccen en geen counter in te stellen, dat versloeg alsnog het middenveld van zijn laatste paar uitwedstrijden. Ik had toch moeten counteren maar het heeft gelukkig niet geschaadt:
[ afbeelding ]
4-1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef MrMoon het volgende:
Het is verdomme niet te geloven... wéér een +3 erbij![]()
Die dokters worden steeds meer waar voor hun geldquote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef MrMoon het volgende:
Het is verdomme niet te geloven... wéér een +3 erbij![]()
Voor mij ookquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ronde 4 is overigens voor mij een nieuw record
ik heb 4 fysio'squote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
hoeveel fysio's heb je Moon? Ik heb ooit eens ergens gelezen dat dat helpt maar of dat waar is...
Oh daar kan het dan ook niet aan liggenquote:
Ah, ik dacht 1 of ander vage kerstfiguur, zoals Rudolf het rendier.quote:
Ja dat lijkt me toch wel ja...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, ik dacht 1 of ander vage kerstfiguur, zoals Rudolf het rendier.
Maar dit had ik toch kunnen winnen?
[ afbeelding ]
Mijn middenveld gaat iig de goede kant op 14.gif
En kut voor je MrMoon
het zit niet mee is nog zacht uitgedruktquote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef Drassss het volgende:
Hmmz.... zit ook echt niet mee. Nouja zondag weer een dag moet je maar denken
Zeker, de ME is lekker bezig deze week.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, ik dacht 1 of ander vage kerstfiguur, zoals Rudolf het rendier.
Maar dit had ik toch kunnen winnen?
[ afbeelding ]
Mijn middenveld gaat iig de goede kant op 14.gif
En kut voor je MrMoon
tsja, het is ook dusdanig erg dat het gewoon lachwekkend is..quote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Drassss het volgende:
Achja kan er maar een beetje om lachen natuurlijk. En wat puzzelen met de opstelling op de zondagavond is ook niet gek
ohw ja dat zou ik deze week ook nog even doen..quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Drassss het volgende:
Nouja laten we hopen dat de grootste ellende voorbij is... dan komt alles wel goed over 1/2 weken.
Net weer die u17 scout gemaild of hij nog nieuwe jeugdspelers in het systeem heeft... Hopelijk komt hij met wat leuke gasten aanzetten.
Hopelijk kan ik 2 17 jarige top verdedigers vinden. Dan kan ik straks de overstap makenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja dat zou ik deze week ook nog even doen..
ik kan inmiddels ook wel wat gebruikenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik 2 17 jarige top verdedigers vinden. Dan kan ik straks de overstap makenIk heb namelijk nog 1/2 trainees nodig die over 3 seizoen in mijn A-team mogen ballen....
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kan inmiddels ook wel wat gebruiken
jammer dat je het niet gehaald hebt.. en ach als je je echt genaaid voelt kun je altijd hier nog even naar kijkenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef BrandX het volgende:
Mijn derde bekerwedstrijd verloren, en ik ben gewoon genaaid
wedstrijd verloop in score:
0-1 achter
1-1
2-1 voor '78
Wat gebeurt in de '87e minuut? Echt in die ene kuttige rottige seikminuut?
Scoort de tegenstander 2!!!!! keer. Ja u leest het goed, 2x in één minuut!
Dus de boot in met 2-3
Maar ben er wel trots op, nog nooit zo dicht bij de vierde ronde geweest
en toch voel ik me genaaid, en nee het was niet lekker, maar gelukkig ook niet zo erg als bij MrMoon
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jammer dat je het niet gehaald hebt.. en ach als je je echt genaaid voelt kun je altijd hier nog even naar kijken
(312301213)
te langquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoelang zitten jullie gemiddeld per dag/week achter Hattrick?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |