abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89850879
Hallo allen,

Ik ben op zoek naar boeken over basic elektrotechniek, dus over elektriciteit binnenhuis en daarbijbehorende regels/manieren van werken. Bijv. hoeveel draden mogen door een pvc buis naar een wcd, hoe is de wet wat betreft manier van aansluiten, wat is goede praktijk en niet? Gewoon een praktijkboek met theoretische uitleg erbij eigenlijk.
Dit met oog op een zelf te installeren domotica installatie binnenshuis (KNX). Ik doe eigenlijk alles zelf in huis met elektronica maar dan amateuristisch ipv professioneel en wil toch eigenlijk wel weten hoe het hoort ipv mijn net-niet oplossingen.
Ik heb geen idee of dit bestaat, ik heb al op het forum gezocht en op bol.com maar heb het idee dat ik hier beter ga slagen ;).

Thanks!
  maandag 13 december 2010 @ 09:39:03 #2
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_89864531
Elektrische installatietechniek in plaats van elektrotechniek dus, als je daar op zoekt kom je wel wat meer tegen. Maar echt een nuttig (basis)boek heb ik niet kunnen vinden.
pi_89889043
Water,elektriciteit en gas
Dat boek heb ik pas geleden toevallig besteld.
Verder heb ik op de pc deze cursussen : elektrisch schakelen rovc & storingzoeken elektra rovc

Als je download met usenet en een payserver hebt kun je het nog binenhalen.
Anders kan ik ze e.v.t. wel mailen
Goed onthouwen: mannen zijn de kinderen van vrouwen
pi_89952704
Misschien heb je aan deze kluswijzer van Praxis ook wat aan
Goed onthouwen: mannen zijn de kinderen van vrouwen
pi_90279779
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef ambrogino het volgende:
Water,elektriciteit en gas
Dat boek heb ik pas geleden toevallig besteld.
Verder heb ik op de pc deze cursussen : elektrisch schakelen rovc & storingzoeken elektra rovc

Als je download met usenet en een payserver hebt kun je het nog binenhalen.
Anders kan ik ze e.v.t. wel mailen
Thanks! Ik ga ze downloaden, ben benieuwd. Bedankt allen. Heb inmiddels ook een aantal boeken gevonden op bol, met zoeken naar installatietechniek ipv elektrotechniek.
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:19:16 #6
416814 Jakhals1986
Het leven is geen bitterbal
pi_133652762
Hey Ambrogino,

Kun je even contact met me opnemen aub mbt de het bovengenoemde topic?

Bedankt alvast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')