zeker! en ook hele leuke meiden hebben gereageerd. er zitten hele knappe jonge blonde meisjes tussen, dat die nog vrijgezel zijn zeg!quote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef golfer het volgende:
Het is inderdaad geloof ik wel een stuk, zo te zien. Wel erg jong.
Bij mijn oom dacht ik: zijn eerder overleden broer haalt hem op. En die zegt: ik heb een mooie tuin voor je. Die oom had altijd een volkstuin. En de broer die hem ophaalde was boswachter.quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Je zei het precies zoals het is hoor Krakkethanx..
Maar als ze dat in de praktijk niet laten merken dan heb je er ook zo weinig aan.quote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
maar je ouders zullen evenveel van jou houden als van je broer, dat weet ik zeker
Ik miste wat strategische touwtjes in Memo's outfit....quote:
Sterker, als je in de praktijk tekort komt......quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar als ze dat in de praktijk niet laten merken dan heb je er ook zo weinig aan.
Dan nog, het lijkt me best eng voor je vader. Dat het zo snel kan gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
69 was hij.. ik dacht dat hij maar iets ouder dan mijn vader was, maar ze scheelden 10 jaar.
ok nog te jong. mn oom is net zo jong gestorven. zo eng dat zoiets op elke leeftijd kan gebeurenquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
69 was hij.. ik dacht dat hij maar iets ouder dan mijn vader was, maar ze scheelden 10 jaar.
Da's niet eng. Dat is een feit.quote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok nog te jong. mn oom is net zo jong gestorven. zo eng dat zoiets op elke leeftijd kan gebeuren
het is een feit ja maar dan kan het nog wel eng zijn. ik vind het tenminste een beangstige gedachtequote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's niet eng. Dat is een feit.
Op de middelbare school stierf de zus van een klasgenoot. Ze was 14.
Misschien vind ik het niet eng omdat ik meegemaakt heb dat ook jonge mensen kunnen sterven.
Je gaat als het jouw tijd is. Niet eerder, niet later.quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is een feit ja maar dan kan het nog wel eng zijn. ik vind het tenminste een beangstige gedachte
Dat vind ik ook. Toch ging mijn vader dood.quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het niet eng of raar, maar ik vind mijn ouders te jong om nu al tot de 'stervende' generatie te behoren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |