Dat bedoel ik ook.quote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef Broertie het volgende:
Aan gort? De hele vulling is al 5 keer gemalen prut.... Het enige dat ik kan verzinnen dat je het omhulsel kapot kookt....
Is dat geen bindmiddel/eiwit dat stolt door de hitte?quote:ls je ze kookt, dan loopt al het vet eruit. Dat kun je ook zien, van die witte vlokken krijg je dan.
Stollen door hitte?quote:Op zondag 12 december 2010 20:04 schreef Weird- het volgende:
[..]
Is dat geen bindmiddel/eiwit dat stolt door de hitte?
Ah ik ziet het inderdaad, doordat het eiwit zicht ontrolt en apolair is zoekt het verbinding met andere eiwitten en slaat het neerquote:Op zondag 12 december 2010 23:27 schreef Weird- het volgende:
Yup, hetzelfde wat er gebeurt met een ei als je het kookt; of je bloed als je hoge koorts hebt
Jij domme varken zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef monic27 het volgende:
doordat het eiwit zicht ontrolt en apolair isikke nie begrijpe nie
Farmacie/scheikunde student I presume?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef kenosis het volgende:
Het eiwit ontvouwt zich waardoor hydrofobe groepen elkaar kunnen vinden, aggregeren en hierdoor uiteindelijk een gel vormen. Ook kunnen er allerlei zwavelbruggen gevormd worden als de pH voldoende hoog is
Je gaat wel diep over knakworsten, propzquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef kenosis het volgende:
Het eiwit ontvouwt zich waardoor hydrofobe groepen elkaar kunnen vinden, aggregeren en hierdoor uiteindelijk een gel vormen. Ook kunnen er allerlei zwavelbruggen gevormd worden als de pH voldoende hoog is
Een goede knakwurst verdient serieuze aandacht van een fysisch-chemicusquote:Op woensdag 15 december 2010 03:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je gaat wel diep over knakworsten, propz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |