Is-ie van de weg gegleden?quote:Op maandag 13 december 2010 15:18 schreef Joene het volgende:
GVD lekker GVD , Printermonteur er nog niet.
Ligt er 1 vlok sneeuw?quote:Op maandag 13 december 2010 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is-ie van de weg gegleden?
Jee! ik zie het wel.quote:Op maandag 13 december 2010 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier begint het net wat steviger te sneeuwen, J. Redelijk dikke vlokken. Amsterdam heeft schijnbaar al een pakje gehad.
Die van ons is wel geweest maar ook weer weg gegaanquote:Op maandag 13 december 2010 15:18 schreef Joene het volgende:
GVD lekker GVD , Printermonteur er nog niet.
Welnee, ben dik tevreden met m'n 7 inches.quote:Op maandag 13 december 2010 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stelletje showoffs daar in A'dam, alles moet weer groter. Heb je iets te compenseren ofzo?.
Een monteur heeft toch maar één onderdeel nodig, lieve T?quote:Op maandag 13 december 2010 15:26 schreef Tally het volgende:
Die van ons is wel geweest maar ook weer weg gegaan
Onderdeel niet bij zich
Een onderdeel van 7 inch, whehehehehehehehehehehe.quote:Op maandag 13 december 2010 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Een monteur heeft toch maar één onderdeel nodig, lieve T?
Blijkbaar niet UIO. Hij kon hem niet fixen en komt morgenochtend terug.quote:Op maandag 13 december 2010 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een monteur heeft toch maar één onderdeel nodig, lieve T?
Donderdag moet ze zichtbaar zijn opgeknapt anders het ziekenhuis bellen. Maar over zal het dan zeker nog niet zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 15:55 schreef NJ het volgende:
Hoe lang zal ze met die longontsteking rondlopen?
Je hebt ook bosvruchten. Wist je dat niet?quote:Op maandag 13 december 2010 15:48 schreef KingOfMars het volgende:
Oh en het bestaan van vloeibare paracetamol is bevestigd dus. Mét frambozensmaak!
Het is meer dat we niks anders hadden. Uiteraard is er nu een hele wereld aan pijnstillers te verkrijgen op elke straathoek in allerlei smaken en soortenquote:Op maandag 13 december 2010 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt ook bosvruchten. Wist je dat niet?
Je hebt ook smelttabletten. Dan zijn het net snoepjes
Nee. Ik wil tegen Talie's weelderige boezem in slaap sukkelen. En kwijlen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verman jezelf eens, verKOMme..
Ok, komtie.quote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat willen we allemaal wel, KOM, maar daardoor hoeven we nog geen dwepende bakvissen te worden.
Ik lig in bed! Ruimte zat.quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee. Ik wil tegen Talie's weelderige boezem in slaap sukkelen. En kwijlen.
Ik heb het bloedheet. Misschien heb ik het ook wel! Misschien moet ik getemperatuurt worden!quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lig in bed! Ruimte zat.
En ik heb het koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |