Het kloterige is alleen dat je op een gegeven moment in een salarisval zit en niet meer weg kán. Sorry JK, ik zal er niet over klagen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we toffe banen met dito salarissen J. Dat scheelt.
Goedquote:
En dan ga je gekke dingen doen zoals Dutsers kopen?quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het kloterige is alleen dat je op een gegeven moment in een salarisval zit en niet meer weg kán. Sorry JK, ik zal er niet over klagen.
en iPads enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En dan ga je gekke dingen doen zoals Dutsers kopen?
hehehe, nu met een homeplug aangesloten?quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef NJ het volgende:
Ohja, Swets, hier is trouwens die trage router tussen alles uit en het draait als een tierelier..
De laptop beneden. Bij mij is het niet echt praktisch, aangezien de router op m'n pc staat.quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hehehe, nu met een homeplug aangesloten?
Klagen hoort erbij als Nederlander zijnde, Swets, zelfs over futiele luxeprobleempjes als teveel verdienen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Het kloterige is alleen dat je op een gegeven moment in een salarisval zit en niet meer weg kán. Sorry JK, ik zal er niet over klagen.
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 09:14 schreef KingOfMars het volgende:
Ook niet tof T, ik las zoiets op de Twittert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |