ik zelf ook wel J.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:19 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry J ik vind het echt kut voor je maar een klein beetje whehehehe had ik ook wel..
Wheheh het was bij het tankstation in het dorp J gelukkig, dus bakkie gedaan ff wachten op de vrouw en klaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:23 schreef KingOfMars het volgende:
Als het mij overkomt langs de A15 maak ik de eerste die er om lacht dood natuurlijk.
Tuurlijk wel J.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:39 schreef KingOfMars het volgende:
Pakketdienst heeft toch niet te lijden onder de staking van morgen mag ik hopen he? #ipad
Afgebroken in het tankklepjequote:Op dinsdag 14 december 2010 08:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat heb je met je sleutel gedaan J. ??
Gewoon sleutel erin, draait eraan , breekt af ?quote:
Door de kou J. door de kou!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon sleutel erin, draait eraan , breekt af ?
Nee zal best maar het was fucking irritantquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Door de kou J. door de kou!
Ken je nix aan doen joh!
Dat snap ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee zal best maar het was fucking irritant
Gelukkig kwam de reddende engel in vorm van mijn vrouwquote:
Voor naar het werk rijdt ik altijd in tyfus oude auto's gezien ik relatief dichtbij werkquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:22 schreef YPPY het volgende:
Een sleutel in het tankdopje? Wat voor ouderwetse auto heb jij?![]()
Ja hoor nog 3 dagen.. Voor jou 2! Mazzelpik!quote:
Ik hou d'r van T!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor nog 3 dagen.. Voor jou 2! Mazzelpik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |