Bijna goedquote:Op zondag 12 december 2010 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
de 1e plaat is die kerstrommel van Trein.
Top je weet hoe de vorige SR OP eruit zagen?quote:Op zondag 12 december 2010 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Okeej, ik wil er wel even mee bezig gaan
mmm...nee, niet bepaaldquote:
radio 1 is volgens mij de politicus van het jaar bezigquote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef themauster het volgende:
Ook maar eens Timur luisteren er is ook verder geen niet veel keuze vanmiddag
Ja, moet maar even mijn PS-kunsten naar voren toveren.quote:Op zondag 12 december 2010 13:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Top je weet hoe de vorige SR OP eruit zagen?
Met die 3 politici waaruit je kunt kiezen ga ik niet luisterenquote:Op zondag 12 december 2010 13:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
radio 1 is volgens mij de politicus van het jaar bezig>
Weinig keuze inderdaad. Mijn stem gaat richting Rutte.quote:Op zondag 12 december 2010 13:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Met die 3 politici waaruit je kunt kiezen ga ik niet luisterenAh Breakthru van Queen op Veronica
Je kan het !quote:Op zondag 12 december 2010 13:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, moet maar even mijn PS-kunsten naar voren toveren.
Super spannendquote:Op zondag 12 december 2010 13:21 schreef themauster het volgende:
Straks FC Groningen-AZ kijken bij een kameraad Spannund!
In Delft barst het ook van die waardeloze muzikantenquote:Op zondag 12 december 2010 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in Maastricht staan die Roemenen ook bij supermarkten. Zitten grotere bendes achter. AH waarschuwt daar ook voor. Niet intrappen.
Ze zetten ook niet voor niets hun kinderen in, die hebben een nog grotere zieligheidsfactor.quote:Op zondag 12 december 2010 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in Maastricht staan die Roemenen ook bij supermarkten. Zitten grotere bendes achter. AH waarschuwt daar ook voor. Niet intrappen.
Idd ja. Of nog erger: een 'moeder' én haar kinderen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zetten ook niet voor niets hun kinderen in, die hebben een nog grotere zieligheidsfactor.
Al zou hij een hele plaat lang ruften en boeren, dat werd het nog wel een hit. Dus ja.quote:Op zondag 12 december 2010 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettende kutplaat van Borsato. Dus het zal wel ee hit worden.
tzou gaaf zijn als ie dat echt zou doen!quote:Op zondag 12 december 2010 13:51 schreef alors het volgende:
[..]
Als zou hij een hele plaat langen ruften en boeren, dat werd het nog wel een hit. Dus ja.
In Nieuwleusen kennen we die niet.quote:Op zondag 12 december 2010 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
mensen uit nieuwleusen gaan toch juist naar Roemenie om daklozenkranten te verkopen?quote:Op zondag 12 december 2010 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In Nieuwleusen kennen we die niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |