quote:Op zondag 12 december 2010 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben dol op woordgrappen en ik vind het leuk om er zo af en toe 1 te maken....vorige week 2 collega's de slappe lach bezorgd door ze te vragen hoe je 3.14 glas limonade noemt...Duurde even, maar ik snap hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben dol op woordgrappen en ik vind het leuk om er zo af en toe 1 te maken....vorige week 2 collega's de slappe lach bezorgd door ze te vragen hoe je 3.14 glas limonade noemt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Frankie de Boerquote:Op zondag 12 december 2010 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Hoor net van Borisz dat het goed gaat met de AFC!
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.quote:Op zondag 12 december 2010 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
wijd open tijdens flirt je stijf. GADVERDAMME!
quote:Op zondag 12 december 2010 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dat wordt gezellig tijdens de volgende duiksessie.
Nou, wat let je?quote:Op zondag 12 december 2010 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit er wel aan te denken mezelf in datelage te zetten.....;)
nja, ik heb niet zo heel veel zelfvertrouwen dus stel dat alle3 de dames ophangen....dan ga ik mezelf ophangen! nou ja, dat is wat overdreven....quote:
Denk je dat ik daar tijd voor heb dan?quote:
Okeej, ik wil er wel even mee bezig gaanquote:Op zondag 12 december 2010 12:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar tijd voor heb dan?
Gaat mij iig niet lukken, maar als iemand anders het wil doen... be my guest!
Gewoon de foto van Roel uit het vorig topic in de OP zettenquote:Op zondag 12 december 2010 12:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar tijd voor heb dan?
Gaat mij iig niet lukken, maar als iemand anders het wil doen... be my guest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |