Kwestie van smaak. Nummer zit wel goed in elkaar en klinkt prima. Ik mis alleen een catchy melodietje maar dat is ook weer persoonlijke smaakquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:01 schreef Sandeeer het volgende:
Gedverdemme, verdient een ban, wat een bagger zooi.
Dankjewel man, hier kan ik wat mee!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef multiplex het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Nummer zit wel goed in elkaar en klinkt prima. Ik mis alleen een catchy melodietje maar dat is ook weer persoonlijke smaak
Alle drums zijn zelfgemaaktquote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef HerrHenk het volgende:
Dirty House![]()
Afgezien daarvan was de mix slecht en probeer wat minder drumloops te gebruiken.
Sarcasme much?quote:Op maandag 13 december 2010 17:47 schreef Kernkraft het volgende:
je maakt te weinig gebruik van 'thats the sound that i miss', vind ik.
Danku, ik produceer normaliter ook vaker Hip-Hopquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:50 schreef Muchachooo het volgende:
Niet slecht, al mis ik inderdaad wat meer melodie.
Ook mag er wat meer opbouw en dynamiek in...
Jij hebt vast geen subwoofers ofwelquote:
Ik hoor alleen de basdrumquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef shintek het volgende:
[..]
Danku, ik produceer normaliter ook vaker Hip-Hop
dit is ong mijn 3e afgemaakte house/electro track
[..]
Jij hebt vast geen subwoofers ofwel
ik was serieusquote:Op maandag 13 december 2010 23:31 schreef shintek het volgende:
[..]
Sarcasme much?
ff serieuze feedback alleen
Welke sound had je in gedachten?quote:
Het is een Roland TR808 Bassdrum, die vervangen de basslinequote:
FL Studio gebruik ik vaak :pquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef Bananenman het volgende:
Vind het meer electro worden op een gegeven moment. Wat niet slecht is trouwens![]()
Waarmee heb je 't in elkaar gezet?
Je kunt een basline niet vervangen met een drum. Het voelt echt ontzettend dood en leeg zo.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:31 schreef shintek het volgende:
[..]
Het is een Roland TR808 Bassdrum, die vervangen de bassline
Ja klopt merk het nu pas, als je iets net af hebt denk je van Vet!quote:Op maandag 20 december 2010 16:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Je kunt een basline niet vervangen met een drum. Het voelt echt ontzettend dood en leeg zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |