Hoi jij bent een meisje jij snapt dit niet gamen is voor boysquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:27 schreef L.no het volgende:
Waarom meld je dat je 3 biertjes op hebt? Voel je je oh zo dronken nu?
Nee, reuze stoer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:27 schreef L.no het volgende:
Waarom meld je dat je 3 biertjes op hebt? Voel je je oh zo dronken nu?
hihi, grappig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef MvR92 het volgende:
[..]
Hoi jij bent een meisje jij snapt dit niet gamen is voor boys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah ja, dat kan ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, reuze stoer waarschijnlijk.
Dude jij kraakt mijn topic af, als je het niet leuk vind ga dan niet lopen haten maar ergens anders posten? Ik ga jouw topics toch ook niet volspammen dat je lame bent. Tssquote:
Niet haten op L.No man, dat kan nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:33 schreef MvR92 het volgende:
[..]
Dude jij kraakt mijn topic af, als je het niet leuk vind ga dan niet lopen haten maar ergens anders posten? Ik ga jouw topics toch ook niet volspammen dat je lame bent. Tss
Ik stelde je een vraag, huilllie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:33 schreef MvR92 het volgende:
[..]
Dude jij kraakt mijn topic af, als je het niet leuk vind ga dan niet lopen haten maar ergens anders posten? Ik ga jouw topics toch ook niet volspammen dat je lame bent. Tss
Nou dan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:34 schreef MvR92 het volgende:
[..]
Klopt. En je vind mijn topic grappig
Hoe is het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe is het?Lekker, en met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |