quote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Dat Rutte er mee door kan was ik overigens al van op de hoogte.
Het is geen echte hoogvlieger maar dat wist je vast ook alquote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Dat Rutte er mee door kan was ik overigens al van op de hoogte.
quote:Op zondag 12 december 2010 01:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zoete zooi in Nerderland moet ik niet, duits bier met een bittere krachtige dronk daar hou ik van
De trappisten alleenquote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ook prima. Of Belgische bieren
Ben eens een weekje in Westmalle geweest. Het dorp is drie keer niks maar de lokale trappist is erg fijn. Ook mooi dat je bij de monniken in het klooster kaas en eieren kan kopenquote:
Het is prima om er even lekker in te komen. Daarna komt het echte zware werk.quote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is geen echte hoogvlieger maar dat wist je vast ook al.
In belgie heb je maar 6 echte trappisten en in Nederland maar 1. De Nederlandse is die uit berkel enschot.quote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben eens een weekje in Westmalle geweest. Het dorp is drie keer niks maar de lokale trappist is erg fijn. Ook mooi dat je bij de monniken in het klooster kaas en eieren kan kopen. Alleen bierverkoop doen ze niet aan de deur maar dat is begrijpelijk.
Een fijne Westmalle half-half (half dubbel half trippel) met echte trappistenkaas met erg goede mosterd op het terras is echt een aanrader.
Zeker. Trappisten zijn top.quote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben eens een weekje in Westmalle geweest. Het dorp is drie keer niks maar de lokale trappist is erg fijn. Ook mooi dat je bij de monniken in het klooster kaas en eieren kan kopen. Alleen bierverkoop doen ze niet aan de deur maar dat is begrijpelijk.
Een fijne Westmalle half-half (half dubbel half trippel) met echte trappistenkaas met erg goede mosterd op het terras is echt een aanrader.
Tja met meer dan 40% wordt het er meestal niet beter opquote:Op zondag 12 december 2010 01:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is prima om er even lekker in te komen. Daarna komt het echte zware werk.
Klopt en dan is de Nederlandse niet direct de beste in het totale assortimentquote:Op zondag 12 december 2010 01:54 schreef betyar het volgende:
[..]
In belgie heb je maar 6 echte trappisten en in Nederland maar 1. De Nederlandse is die uit berkel enschot.
Neuh ga zo ook lekker pittenquote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef Sachertorte het volgende:
Maar ik ga mijn bed opzoeken. Niet teveel drinken he.
Er zijn er wel van dik boven de 50 %, daar ben ik ook wel fan van.quote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja met meer dan 40% wordt het er meestal niet beter op
Dat iedereen naar bed gaat.quote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef remlof het volgende:
Zo, weer thuis. Heb ik nog iets gemist?
Dan gaat het imago boven de daadwerkelijke prestaties. Lijkt mij geen succes.quote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Er zijn er wel van dik boven de 50 %, daar ben ik ook wel fan van.
Katerposts zijn niet de moeite om te lezen.quote:Op zondag 12 december 2010 12:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Godverdomme, had ik een heel betoog tegen Monidique gehouden in NWS over klimaatellende en waarom belasting geen goed middel is daarvoor en heb ik daarvoor mij katerhoofd gebroken is het kuttopic dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |