slapjanusquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef Freddeh het volgende:
Heb het al gezegd, maar ik ga het dus gewoon niet doen. Wil mijn huwelijk niet op het spel zetten voor een lekker tussendoortje.
Ook goed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef Freddeh het volgende:
Heb het al gezegd, maar ik ga het dus gewoon niet doen. Wil mijn huwelijk niet op het spel zetten voor een lekker tussendoortje.
In jouw hoofd heb je haar al meermaals stukgetrokken en overweeg je even om vreemd te gaan, maar je hebt niet met haar geflirt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef Freddeh het volgende:
Ik flirtte uberhaupt al niet met haar (voor zover ik weet),
Dat lijkt mij wel zo verstandig ja...quote:heb het idee dat zij denkt dat ik hard to get speel ofzo. Maar ik ga iig maandag met haar praten, het moet toch echt ophouden anders gaat het idd fout.
Ik zou het iets minder grafisch zeggen, maar je hebt een punt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
In jouw hoofd heb je haar al meermaals stukgetrokken en overweeg je even om vreemd te gaan, maar je hebt niet met haar geflirt?
Ik weet hoe leuk collega's kunnen zijn zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef Freddeh het volgende:
Ik zou het iets minder grafisch zeggen, maar je hebt een punt.
Nou, dat komt voor mij niet als een verrassing...quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Freddeh het volgende:
En nu ik er over na denk heb ik wel degelijk geflirt met haar. Ik heb in ieder geval mailtjes beantwoord van haar die haar wel eens hebben kunnen laten denken dat ik wel wat meer wil dan alleen kletsen.
Trio met een dame van je werk...quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:57 schreef Freddeh het volgende:
Oeh nice...Dát levert dan wel weer een interessante (op een goeie manier) situatie op als m'n vrouw dat ziet zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |