dat kan niet met internet pokerquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:17 schreef Ynske het volgende:
k snap echt niets van dat spelletje, zou me zo verraden met mn gezichtsuitdrukkingen
nee niet met internetpoker, maar wel met gewoon pokerquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan niet met internet poker
Daar heb je online geen last vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:17 schreef Ynske het volgende:
k snap echt niets van dat spelletje, zou me zo verraden met mn gezichtsuitdrukkingen
Dit was 9quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar heb je online geen last van![]()
Maar $5,40 voor een derde plek met een buy-in van 4,10? 10 man toernooi dan?
Ik speel meestal dus die sit & go's op 1 of 2 tafels. 1 tafel = 9 mensen. Dus heb je 9 of 18 deelnemers. En dan ben je soms al 2 tot 3 uur zoet. Die toernooien met honderden deelnemers duren gerust een dag als je tot het eind mee doetquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:16 schreef Ynske het volgende:
hoelang duurt zo'n spelletje gemiddeld dan?
Ja das ook leuk, maar ik zat nu nog beetje te multitasken, dus dan is een turbo niet zo handigquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:23 schreef Barbaaf het volgende:
Ah, ik speel meestal 45 man turbo sit 'n go's, duurt ongeveer even lang maar je kan een stuk meer winnen.
Het is goed je grenzen te (leren) kennen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
Kan er iemand vinden via Google hoe je zonnebanklampen moet vervangen van een Philips Sunmobile HB812 (of welke sunmobile dan ook van Philips)? Ik wil ze vervangen en heb de nieuwe lampen liggen, maar ik durf na de knop van de oven en de stop van het bad eigenlijk nergens meer aan te komen
Ik Google me rot, maar vind niets. Wel de handleiding van het ding zelf, maar daar staat niets over die lampen in.
http://www.gebruikershand(...)sp?download_id=43910quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
Kan er iemand vinden via Google hoe je zonnebanklampen moet vervangen van een Philips Sunmobile HB812 (of welke sunmobile dan ook van Philips)? Ik wil ze vervangen en heb de nieuwe lampen liggen, maar ik durf na de knop van de oven en de stop van het bad eigenlijk nergens meer aan te komen
Ik Google me rot, maar vind niets. Wel de handleiding van het ding zelf, maar daar staat niets over die lampen in.
Thanksquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.gebruikershand(...)sp?download_id=43910
das de handleiding
Ohquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:40 schreef Ynske het volgende:
Laat de zonnelampen en het UV filter uitsluitend door een
bevoegde service-instantie vervangen: alleen daar
beschikt men over de benodigde deskundigheid en
originele vervangingsonderdelen.
aldus pagina 26
doe je wel voorzichtig?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Maar waarom kan ik ze dan zo makkelijk zelf los kopen?
Ik ga wel even wat proberen vanavond. Als er zich een explosie voordoet, auf wiedersehen
joh, zelfde risico als bij een TL buis, alleen dan omgekeerdquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
Die HPA lampen zijn gasdruk (hoi Yns) lampen en er staat in het piepkleine papiertje dat er bij geleverd zit:
De lamp functioneert met een overdruk waardoor de mogelijkheid dat zich een explosie voordoet niet volledig kan worden uitgesloten.
Nah weet je, ik blijf wel wit
Wel eerst de stekker uit het stopcontact, okee?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh
Maar waarom kan ik ze dan zo makkelijk zelf los kopen?
Ik ga wel even wat proberen vanavond. Als er zich een explosie voordoet, auf wiedersehen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |