Vind je? Er wordt de weken rond kerst echt vele malen meer post verstuurd dan normaal. Dus ik vind het niet zo gek dat dingen dan wat langzamer zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kerst vier je toch pas op 25 en 26 december. Beetje vreemd wat dat er mee te maken heeft
whut?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:21 schreef Joysa het volgende:
Ik ben een station te vroeg uitgestapt
Ik moest in kesteren uitstappen, maar sta in opheusdenquote:
vertel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:47 schreef milka82 het volgende:
Ik zit hier ontzettend te stuiteren, schijt exen plus bijhorende moeders....
Je gaat naar Amerika, je kan daar 800 toffe lakjes kopen, ik zou gewoon een paar favorieten pakken en verder lekker daar shoppenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit veel te veel lakjes in te laden
Ik heb 13 mooie lakjes uitgezocht. Das toch wel redelijk?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vertel!
[..]
Je gaat naar Amerika, je kan daar 800 toffe lakjes kopen, ik zou gewoon een paar favorieten pakken en verder lekker daar shoppen
heel redelijk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb 13 mooie lakjes uitgezocht. Das toch wel redelijk?
En ik heb net 2 ontzettend lekkere oliebollen op![]()
die moest ik gewoon even eten voordat ik wegga
Ja omgz in 19 uurquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:44 schreef Lindytje het volgende:
Dico!! Je gaat gewoon al bijna weg!!
Nee idd, die kennen ze daar niet. mams zei al van 'dan neem je toch een pak mix mee!' maar ik en hete olie is een no-goquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heel redelijk!
En ja oliebollers, die krijg je daar natuurlijk ook niet met oud en nieuw
hehehe zou ik ook doen hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, lekker stereotype voeden vanavond. (Neef is jarig en z'n vrouw vindt me eng en duister en weet ik wat nog meer. En ik zou ik niet zijn als ik dat soort belachelijke dingen niet een beetje ging voeden.)
Boosh is een fijne zwart trouwens, dekt in één laagje.(Ok, ben ik niet de dunste lakker, maar dan nog!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |