Hier verder!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:14 schreef Votz het volgende:
Afgelopen zaterdag in een platenzaak de nieuwste cd van Tom Petty gehoord en heeft me goed bevallen. Zoals ik eigenlijk van hem gewend ben. Niks mis mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Norrage het volgende:
Tom Petty in de HMH. Voor het eerst in NL sinds 1987!![]()
Leuk..maar..............
Het is in de HMH in de Bijlmer, daar ben ik een keer geweest toen UB40 speelde, een keer maar nooit weer, je wordt gefouilleerd, je moet je tas binnenste buiten kieperen en als je redelijk zeker wilt zijn van je veiligheid moet je na afloop gelijktijdig met de meute naar buiten en maar hopen dat alle mensen dezelfde kant opgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer maar ik ga niet.![]()
Hoe lang geleden was? Ik zeg dat je overdrijft. Zo'n groot concert, je kan makkelijk met anderen naar buiten gaan etc. Ik weet niet wat je destijds gedaan hebt dat je er zo'n negatief gevoel aan hebt overgehouden, maar volgens mij is dat maar een uitzondering.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:54 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Het is in de HMH in de Bijlmer, daar ben ik een keer geweest toen UB40 speelde, een keer maar nooit weer, je wordt gefouilleerd, je moet je tas binnenste buiten kieperen en als je redelijk zeker wilt zijn van je veiligheid moet je na afloop gelijktijdig met de meute naar buiten en maar hopen dat alle mensen dezelfde kant opgaan.
Jammer maar ik ga niet.
Iedereen werd gefouilleerd. Het is een jaar of zes geleden. En o ja, een tijdje daarvoor hadden we kaarten voor de Cranberries. Diezelfde avond was er net een voetbalwedstrijd: ik geloof Ajax tegen Utrecht. We gingen met de metro en de metro schudde heen en weer van de supporters die al gek begonnen te worden. Ik stelde me voor hoe het zou zijn op de terugreis en voelde me niet relaxed meer. Er stonden bij de ingang mensen die graag kaarten wilden overnemen, we hebben de kaarten verkocht en zijn teruggegaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was? Ik zeg dat je overdrijft. Zo'n groot concert, je kan makkelijk met anderen naar buiten gaan etc. Ik weet niet wat je destijds gedaan hebt dat je er zo'n negatief gevoel aan hebt overgehouden, maar volgens mij is dat maar een uitzondering.
En als je met de auto bent is het helemaal prima. Je rijdt gewoon in een grote stoet weg.
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef Norrage het volgende:
En als je met de auto bent is het helemaal prima. Je rijdt gewoon in een grote stoet weg.
Ja ok, als je tegelijk een voetbalwedstrijd hebt in de Arena tegen nota-bene Utrecht kan ik het begrijpen. Maar verder....volgens mij overdrijf je een beetje. Heb nog nooit problemen gekend in die regionen, zoveel sociale controle :/quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Iedereen werd gefouilleerd. Het is een jaar of zes geleden. En o ja, een tijdje daarvoor hadden we kaarten voor de Cranberries. Diezelfde avond was er net een voetbalwedstrijd: ik geloof Ajax tegen Utrecht. We gingen met de metro en de metro schudde heen en weer van de supporters die al gek begonnen te worden. Ik stelde me voor hoe het zou zijn op de terugreis en voelde me niet relaxed meer. Er stonden bij de ingang mensen die graag kaarten wilden overnemen, we hebben de kaarten verkocht en zijn teruggegaan.
Ik ben niet dol op de Bijlmer nee. Concerten in de Melkweg of Paradiso vind ik sowieso veel leuker, bovendien blijf ik liever in de bewoonde wereld als ik 's avonds uitga. Kwestie van kiezen.
Damn the Torpedoes is goed en Into The Great Wide Open natuurlijk ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:48 schreef belsen het volgende:
Ik heb overigens maar een album van hem, iets met Wildflowers? Waar in elk geval het geweldige You don't know how it feels op staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |