Kekke OPquote:
Neeheeeeeeeequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch dat de jury beslist wie dr door mag na de sing off?
Jeminee![]()
Ik vind die zoen tattoo trouwens echt epic
Sterker nog, hij was met ze op vakantie, met al die Volendammertsquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef Bamba het volgende:
Blenny
John Ewbank zit ook vaak in Volendam in de studio, ik geloof ook dat er daarom zoveel gezeur over Jennifer is, door die connecties?
Kijk zulke dingen, daar heb ik dan gelukkig weer totaal geen weet vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, hij was met ze op vakantie, met al die Volendammerts
Voor De Zomer Voorbij.
T word wel een beetje sneu als de mods het nieuwe deel knopje niet weten te vinden en dan ook nog eens de OP over gaan slaan jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
En dat was ik heul niet dat was een lesbo
Het gaat niet om slechter, het gaat om smaakquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Jennifer is gewoon echt niet slechter dan die zigeuner en die neger hoor
Ik ga pas kijken als het af is hoor, zit nu nog teveel te hyperenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Bamba het volgende:
Ik gooi 'm er gewoon nog een keer in hoor, mijn filmpje
Die bas...O+
Idd, volgens mij heb ik het ook daar gehoord dat ' ie zo vaak in Volendam zitquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor De Zomer Voorbij.
Zo, die onthou ik ff zegquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
T word wel een beetje sneu als de mods het nieuwe deel knopje niet weten te vinden en dan ook nog eens de OP over gaan slaan jaIk zal jou het nooit meer verwijten iig
Ik denk echt dat het (misschien onbewust) toch best een flinke rol speelt dat ze het 'zusje van' is... Hoe ze haar vandaag weer op zaten te hemelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor De Zomer Voorbij.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga pas kijken als het af is hoor, zit nu nog teveel te hyperen
Kun je dat een genre noemen dan, dat gepiep?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het (misschien onbewust) toch best een flinke rol speelt dat ze het 'zusje van' is... Hoe ze haar vandaag weer op zaten te hemelen![]()
Natuurlijk is het nogal een uitgesproken genre waar je van houdt of niet, maar toch
Nee Esther moet toch wel écht weg nu. Joan is qua zang zeker niet veel beter, maar wel gewoon zo iemand die je er direct uit pikt en een heel eigen imago heeft. Die Esther, Pearl, Nyssina, etc. etc. ze zingen allemaal prachtig, maar ik blijf het 13 in een dozijn vinden...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel echt spannend.
naja spannend, Nigel en Johnny boeit me geen ene reet, maar ik hoop echt dat Joan toch door mag ondanks dr misser en ik vrees dat Esther er gewoon weer goed vanaf gaat komen...
Dat zei je idd vorige keer! Maar ze zijn nu veel beter met nieuwe leden vind ik zelf!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken ze, van Bas & Joel, van het Songfestival
Katie Melua verdient d'r een aardige boterham meequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Kun je dat een genre noemen dan, dat gepiep?
Chipmunk pop
Ja dat is ook zo, en ze zoeken echt een artiest , niet gewoon een goede zanger.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee Esther moet toch wel écht weg nu. Joan is qua zang zeker niet veel beter, maar wel gewoon zo iemand die je er direct uit pikt en een heel eigen imago heeft. Die Esther, Pearl, Nyssina, etc. etc. ze zingen allemaal prachtig, maar ik blijf het 13 in een dozijn vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |