zat jij op de centrum school?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef just_us het volgende:
Hier nog een Tilburgse, 29 jaar
Geboren en getogen in het centrum
Nu in de reeshof...
Huisje boompje feestje
Beatrix heb ik ook nog gezeten! Prof. Gimbrerelaanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef just_us het volgende:
skarabee / beatrix
Maar skarabee zal jou niet veel zeggen denk ik
Welkomquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef just_us het volgende:
Hier nog een Tilburgse, 29 jaar
Geboren en getogen in het centrum
Nu in de reeshof...
Huisje boompje feestje
quote:
quote:Leeftijdsgenoten?
Wordt zelden over gesproken iigquote:Polly-gangers?
En enkeling geloof ikquote:Reeshoffers?
Welkom hier.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef just_us het volgende:
Thx!
Beetje gezellig hier? Leeftijdsgenoten? Polly-gangers?
Reeshoffers?
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:49 schreef theKiD het volgende:
Ziet er goed uit Vampje! Veel plezier in je nieuwe crib![]()
Btw.. hoeveel kids heb jij uitgepoept? jongste, middelste 2, zus, oudste, stuk of 5?
De winkeltjes kan ik me zo snel niet herinneren de rest wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:18 schreef just_us het volgende:
Oeh ja idd nieuwe sneeuwlekker, van mij mag het. Maandag pas weer aan het werk, dus behalve voor de kerstboodschappen en de honden hoef ik er niet verplicht doorheen. Toch fijn! En een witte kerst is wel leuk natuurlijk.
En Beatrix college... Toen ik er begon stond er alleen t voorste gebouw. Waar t tweede gebouw stond lag een grasveldje waar we met mooi weer moesten gymen. Het zwembad van de reeshof had alleen t voorste bad nog maar. En in de pauze konden we bij de winkeltjes (waar nu de parkeerplaats is van het park, waar vaak de motor rijders oefenen) stroopwafelkruimels kopen. Lekker!
Wat gaat de tijd snel![]()
Overmorgen word ik alweer 30
geen last van gehad hoor, kunt gewoon rustig door rijdenquote:Op donderdag 23 december 2010 07:43 schreef theKiD het volgende:
Sneeuw moeten ze bij wet gaan verbieden in NL![]()
Gewoon alle wegen standaard verwarmen
Hoerige-tering-tyfus-schijt-kutsneeuw en koude
die 2 jaar, toen begon ik netquote:Op donderdag 23 december 2010 07:39 schreef just_us het volgende:
Nee die winkeltjes zaten in barakken, en waren ook zo afgebroken. Ik heb het 1e jaar skarabee gedaan, 2e jaar Beatrix aan de gimbrere, en de laatste twee jaar in de reeshof.
+1quote:Op donderdag 23 december 2010 07:43 schreef theKiD het volgende:
Sneeuw moeten ze bij wet gaan verbieden in NL![]()
Gewoon alle wegen standaard verwarmen
Hoerige-tering-tyfus-schijt-kutsneeuw en koude
je moet niet naar paar uur verder kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:13 schreef Guard het volgende:
tot nu toe schuiven de sneeuwbuien heel netjes alleen over Limburg, daar kunnen ze hun lol op volgens mij
ik ookquote:
was eraan kaduuk ?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef Guard het volgende:
Auto kaduuk...
Daar gaat mijn kerstbonus...
ows, prijs al bekend ?quote:
Meh, ik had ze liever aan iets anders uitgegevenquote:
te begrijpemnquote:Op donderdag 23 december 2010 19:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Meh, ik had ze liever aan iets anders uitgegeven
Ooo begrijpelijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Meh, ik had ze liever aan iets anders uitgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Tja, ik heb dat wel achter de hand, dus misschien komt dat daardoorquote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij achter de hand hebt, maar ik vind 250 euro veel geld.
Joh... Ik zit de hele nacht al te wachten tot het eindelijk zou stoppen.. maar het gaat onverminderd door hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 05:10 schreef Crazy-M het volgende:
en wederom een nieuwe LAAG sneeuw.
weer veel gevallen
Ik mag over 2,5 uur richting huis tuffen. Met een beetje pech vol in de ochtendspits op de ringbanen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 06:11 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee met die pleurissneeuw. Moet morgen richting ouders, maar gaat nog een hele leuke worden met dit kutweer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |