warme afsluiting van het jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 07:00 schreef Guard het volgende:
Ah woningbrand Perosistraat.
Brandweer, Politie en Ambulance rukken uit.
quote:Grote brand in flatgebouw Perosistraat
TILBURG - In een flatgebouw in de Perosistraat (Noord)woedt sinds donderdagochtend 7 uur een grote brand. 150 bewoners van appartementen op 2 verdiepingen zijn geevacueerd. Of er gewonden zijn gevallen, is nog onduidelijk
De brand woedt op 2 verdiepingen van het gebouw. De bewoners worden opgevangen in een buurtcentrum.
Brand op 2 verdiepingen, en maar twee verdiepingen geevacueerd?quote:
ja klopt,quote:Op donderdag 16 december 2010 08:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Brand op 2 verdiepingen, en maar twee verdiepingen geevacueerd?
Dan moeten het wel de bovenste twee verdiepingen zijn die branden....
Tss, ook lekker handig om meteen je buurman van brandstichting te beschuldigen (en dan ook nog met naam en toenaam genoemd worden)....quote:TILBURG - Buren van de man in wiens appartement de brand in Tilburg is begonnen, verdenken hun buurman van brandstichting.
"Ik vermoed dat mijn buurman brand heeft gesticht", aldus de geėmotioneerde meneer Van Laarhoven. "Het is een vriendelijke jongen, maar ik vertrouw hem niet." Van Laarhoven zei tegen Omroep Brabant dat het een bende was bij zijn buurman.
apart verhaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Tss, ook lekker handig om meteen je buurman van brandstichting te beschuldigen (en dan ook nog met naam en toenaam genoemd worden)....
Ik ga ws. ook naar pinkpop.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:38 schreef hetzusjevan het volgende:
FOO FIGHTERS NAAR PINKPOP!!!!! omgggg. Heb ik godver net kaarten voor lowlands, heeft pinkpop vooralsnog ook goede line-up.. dit wordt een dure zomervakantie.
Ik vind het zo kut dat ze geen gewone concerten doen hier.. vriend van me is een supergrote fan van ze, zit echt al lang te wachten tot ze weer eens in de buurt komen. Nu zijn ze er, komen ze naar een festival..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Guard het volgende:
Zou me niets verbazen als binnenkort ook de Foo Fighters voor Rock Werchter aangekondigd worden (ik hoop van wel iig)
was te actief om alleen dat linkje te plakkenquote:
lag er om 3 uur in en om 6:45 ging de wekker alweer... energie is vrij schaars op dit momentquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was te actief om alleen dat linkje te plakken
zeker weer de stad onveilig gemaaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:07 schreef aardappel het volgende:
[..]
lag er om 3 uur in en om 6:45 ging de wekker alweer... energie is vrij schaars op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |