Met dat laatste ben ik het eens en ik ben bang dat 't wel eens zou kunnen uitkomen.quote:Succeeds if your decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 actually matter and drastically change the way the game plays.
Fails if the Reapers only threaten humanity and you're stuck on Earth for the majority of the game.
Mee eens,quote:Op donderdag 23 december 2010 05:37 schreef popolon het volgende:
Top 10 Xbox 360 Games of 2011
[..]
Met dat laatste ben ik het eens en ik ben bang dat 't wel eens zou kunnen uitkomen.
Mijn grootste ME3 angst: Teveel missies op aarde.
Reapers waren toch buiten het melkwegstelsel in het niets aan het wachten tot ze de aarde konden vernietegen?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mee eens,
Daar heb ik absoluut geen zin in; natuurlijk mag een redelijk deel daar laten plaatsvinden, maar toffer zou juist zijn om het spel juist in de omgeving van de reapers te laten plaatsvinden... Laat de mensen maar de boel daar gaan koloniseren en ownen
ik heb zojuist het plot van de mass effect series bedacht; de mensen zijn de nieuwe reapers
Die DLC is de beste DLC die ik gespeeld heb, zeker een aanraderquote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef L3viathan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is die Shadow Broker DLC eigenlijk nog wat? Van al deze hete praat krijg ik weer zin om dit spel onder het stof uit te halen...
Moar we hebben als mensheid de council toch al over kunnen nemen in deel 1?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Reapers waren toch buiten het melkwegstelsel in het niets aan het wachten tot ze de aarde konden vernietegen?
Ik ben niet bang dat er te veel aarde missies komen sinds de trailer, waar Sheppard de aarde keihard laat verreken.
Ik denk dat je zeg maar de Paragon optie krijgt - Aarde is verwoest, maar alle rassen zijn instand
en de renegade opdie - Aarde is gered, vrijwel alle andere rassen zijn practisch uitgestorven, mensen nemen de council over.
Dan heb jij een andere 2 gespeeld dan ikquote:Op donderdag 23 december 2010 11:34 schreef Silv het volgende:
[..]
Moar we hebben als mensheid de council toch al over kunnen nemen in deel 1?
Ik heb m gedownload.. vanavond/morgen eens even uitproberen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:16 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Die DLC is de beste DLC die ik gespeeld heb, zeker een aanrader.
Tsja het is ook moeilijk he. Je wilt niet 8 verschillende games moeten maken vanwege die keuzes maar ze moeten wel wat invloed hebben. Als je hier dan weer keuzes in zou verwerken moet je voor Mass Effect 3 dalijk 20 - 30 games zeker makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef RickoKun het volgende:
ik moet zeggen dat die keuzes van ME1 nauwelijks effect hebben op deel 2. Hoop dat het in deel 3 anders is.
Die is ook gemaakt door 1 van de designers van ME. Als fanart.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:49 schreef jesperrrrsss het volgende:
zal wel leuk zijn als
[ afbeelding ]
er in die helm zit .
maar ik werd echt helemaal lau toen ik die ME3 trailer zag, ik had altijd al op aarde willen knokken.
Mass Effect
Bioware heeft een hele tijd terug aangekondigt dat ondanks ME een triologie zal zijn over het verhaal van sheppard dit dus niet betekend dat het aantal games in de hoofdserie hierbij zal blijven.quote:
Ik vind het team uit 2 eigenlijk wel interessant (behalve Taliquote:Op maandag 27 december 2010 13:15 schreef Frag_adder het volgende:
Ben ik dan de enige hier die het juist cool vind de game erna met een paar man minder te moeten spelenJuist zodat je er wat invloed op gehad hebt. Met iedereen is ook maar zo suf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |