Is een Ipad dat boek in je handen, of is dat zo'n e-pad?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Maitje het volgende:
Ik vind die ipad echt niets. Heb er laatst 1 in mijn handen gehad en tja...
Het is eigenlijk net een iphone alleen groter, en ik kan niet zo omgaan meet touch screens.
Ik ben nooit zandhaas geweest. Ik zat met "al het goede in de achterhoede".quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef Vronsky het volgende:
Ok, BASIS.
(En je weet dondersgoed dat je gewoon nog steeds een zandhaas in vermomming bent. :> )
Dat dacht ik eerst ook, maar je kan er veeeeeel meer mee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Maitje het volgende:
Ik vind die ipad echt niets. Heb er laatst 1 in mijn handen gehad en tja...
Het is eigenlijk net een iphone alleen groter, en ik kan niet zo omgaan meet touch screens.
Ik meen mij te herinneren dat jij art was? :pquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zandhaas geweest. Ik zat met "al het goede in de achterhoede".
Harrie Jekkers heeft over de zandhazen zo'n leuke sketch. Vooral het verschil met de cavalarie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zandhaas geweest. Ik zat met "al het goede in de achterhoede".
Artillerie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef Vronsky het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat jij art was? :p
Dan speelde je nog steeds in het zand.
Er is niks fijner dan zand tussen je bilnaad, in je oren, je gvt vol met modder en blauwbekkend een shaggie te rollen onder je poncho in een ligsleuf..........Heil de Infanterie!!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Artillerie.zandhazen waren de jongens die door het zand kropen en liepen. Bij mij zat er minsten 30cm ruimte tussen mijn voeten en het zand. Een meter als ik op mijn richters stoeltje zat.
Tot de temperatuur onder de 10 graden komt. Dan beginnen ze te janken over de kou.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is niks fijner dan zand tussen je bilnaad, in je oren, je gvt vol met modder en blauwbekkend een shaggie te rollen onder je poncho in een ligsleuf..........Heil de Infanterie!!!
Maar doen toch maar wel hun dingquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot de temperatuur onder de 10 graden komt. Dan beginnen ze te janken over de kou.
Ik heb ook liever een echt boek. Maar een eipet met boeken is een stuk lichter dan het echte werk. Makkelijk voor oefeningen etc dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Maitje het volgende:
@Clan
Jaa, je hebt van samsung een e reader ofzo en daar kun je dan alleen maar boeken op lezen. Nou, geef mij dan maar een echt boek
Maar een e-pad bestaat dus niet? I-pad, dat zijn die blackberry's etc?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Maitje het volgende:
@Clan
Jaa, je hebt van samsung een e reader ofzo en daar kun je dan alleen maar boeken op lezen. Nou, geef mij dan maar een echt boek
Maar ga je met zo'n duur apparaat ergens in het zand liggen? Ik zou dan toch liever een gewoon boek meenemen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een echt boek. Maar een eipet met boeken is een stuk lichter dan het echte werk. Makkelijk voor oefeningen etc dus.
Kom kom. Die gasten stonden regelmatig aan de deur van onze M109 of ze naar binnen mochten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar doen toch maar wel hun ding
Hoe koud ook, het werk word wel gedaan. En ja, dat er gevloekt word moge duidelijk zijn.
Ik lig nooit meer in het zand. Ik zit in een boogtent of shelter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef Clan het volgende:
[..]
Maar ga je met zo'n duur apparaat ergens in het zand liggen? Ik zou dan toch liever een gewoon boek meenemen.
Dat is mij onbekend. Wij werkten nooit met de artjerie samen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom kom. Die gasten stonden regelmatig aan de deur van onze M109 of ze naar binnen mochten.
En dat mocht niet. Want anders waren wij, door het open doen, onze warmte kwijt.
Dat klinkt idd beter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik lig nooit meer in het zand. Ik zit in een boogtent of shelter.
Een iPad is een "tablet" van apple, denk maar aan e-readers en dergelijke.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Maar een e-pad bestaat dus niet? I-pad, dat zijn die blackberry's etc?
Ik houd het gewoon bij een 'normale'mobiele telefoon, ik doe toch niets anders dan alleen bellen.
Okay, dat zijn dus die boeken, ik zat zelf te twijfelen om er één aan te schaffen, maar ze hebben nog wat kinderziekten had ik vernomen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Een iPad is een "tablet" van apple, denk maar aan e-readers en dergelijke.
Maar dan een stuk uitgebreider.
http://www.apple.com/ipad/
Mijn papa heeft een HTC Desire HDquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
F*ck Apple. Overhypte troep dat het is.
Ben blij met mijn HTC Desire en met Asus netbook.
Verstuurd vanaf mijn HTC Desire
Niet van wat ik merkte.. wat voor kinderziektes bedoel je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:41 schreef Clan het volgende:
[..]
Okay, dat zijn dus die boeken, ik zat zelf te twijfelen om er één aan te schaffen, maar ze hebben nog wat kinderziekten had ik vernomen?
Rond 1999 of 2000 geloof ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat klinkt idd beter.
Zo, ik ga even lunchen, visje naar binnen werken, en wat 'oude' OnderOfficieren doorlezen en wat inscannen.
@Cobra, ik heb dat CBRN masker ( dat schreef je toch zo ) nog niet kunnen vinden, wanneer is dat ingevoerd? ik heb de blaadjes tot 1999 lopen.
Dat weet ik ook niet, dat heb ik mij laten vertellen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mijn papa heeft een HTC Desire HD.
Draai zelf ook android op m'n HD2, altijd leuk: maar zeker geen tablet OS.
[..]
Niet van wat ik merkte.. wat voor kinderziektes bedoel je?
Misschien dat die er dan net niet meer instaat, ik heb de OO tot eind 1999 nog ontvangen, daarna stopte het.quote:
Wel leuk dat de KL een OO blaadje had. De Klu had dat niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef Clan het volgende:
[..]
Misschien dat die er dan net niet meer instaat, ik heb de OO tot eind 1999 nog ontvangen, daarna stopte het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |