Jij bent de eerste!quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zit alweer sinds 8.45 te studeren.
Lotusss haar energie tekort is toch niet besmettelijk!?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb heel zeldzaam eens uitgeslapen tot 11 uur
Straks ff wat verven hier.
heh nee, gelukkig nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lotusss haar energie tekort is toch niet besmettelijk!?
Maar je bent wel ziek! Anders was je al 5 uur op.quote:
Ik heb besloten eens gewoon te blijven liggen onder de warme dekens. Het is toch weekend nu.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je bent wel ziek! Anders was je al 5 uur op.
Werken natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:34 schreef EllaN het volgende:
Werk je dit weekend weer Cobra? Of heb je nu weekend zoals de NORMALE mensen?
iPhone en (bejaarde) PowerBook G4 hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef EllaN het volgende:
Mijn broer heeft hem. Echt een leuk speeltje. Maar met een iPhone en een MacBook Pro heb ik geen iPad meer nodig. Daarnaast heb ik het geld er niet voor over haha. Maar als mijn broer thuis is, zit ik er wel continu mee te spelen
.
Dat kan ik niet. Dus vandaar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Vronsky het volgende:
3g vind ik weer een beetje overbodig, kan altijd nog verbinding van m'n telefoon delen ermee.
Kazerne!? Ik ben verdomme geen zandhaas!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef Vronsky het volgende:
En kan me goed voorstellen dat jij daar op die kazerne waarschijnlijk een betere verbinding zo krijgt via 3G dan via de wifi die je daar hebt.
(Nja, met nachtdienst zal het wel redelijk werken.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |