Wat je hier verteld klopt dus niet rubje. Als buitenlander kan je in de U.S. dienen mits je een green card en social security nummer hebt. Echter bepaalde dienstvakken als wel officiers functies zijn uitgesloten. Dit ivm de nodige security clearance. Na twee jaar dienen kan men dan Amerikaans staatburger worden. Dan staan ook de andere functies open, men moet echter dan wel afstand doen van de andere nationaliteit(en) die men heeft.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef rubje het volgende:
Dat kan al niet als je in de US army dient Yuri..![]()
Waar heb je Nederlands geleerd dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:44 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat je hier verteld klopt dus niet rubje. Als buitenlander kan je in de U.S. dienen mits je een green card en social security nummer hebt. Echter bepaalde dienstvakken als wel officiers functies zijn uitgesloten. Dit ivm de nodige security clearance. Na twee jaar dienen kan men dan Amerikaans staatburger worden. Dan staan ook de andere functies open, men moet echter dan wel afstand doen van de andere nationaliteit(en) die men heeft.
..Zoals?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Sine_Pari het volgende:
In Nederland, de andere talen heb ik in dienst moeten leren.
Arabisch, Duits, Engels, Frans, Nederlans, Russisch en Spaans. En ben op het ogenblik Farsi aan het leren.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:22 schreef Vronsky het volgende:
[..]
..Zoals?
Volgens mij beheer jij Engels, Nederlands en Duits?
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Arabisch, Duits, Engels, Frans, Nederlans, Russisch en Spaans. En ben op het ogenblik Farsi aan het leren.
Ik heb bv. veel meer problemen als ik moet omschakelen van het frans naar spaans, en omgekeerd.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
Ik houd het momenteel op Duits, Engels, Nederlands, basis Frans, afrikaans lezen/verstaan en ben momenteel bezig met Grieks.
Vind de omschakeling naar een totaal ander alfabet soms nog best wel lastig.
Wanneer heb je in NL gezeten dan? En hoezo Arabisch? voor Afghanistan etc..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik heb bv. veel meer problemen als ik moet omschakelen van het frans naar spaans, en omgekeerd.
Yuri ik ga hier op het Forum special voor jou mijn helle levensloop opschrijven.... niet dus. Het is niet van belang om hier te gaan vertellen waar ik overal ben geweest, welke (taal) opleidingen ik heb gevolgt, of waar ik zoal gewoond heb. Ik reageer hier enkel om misverstandnissen omtrend de U.S. strijdkrachten uit de weg te helpen, en in het bijzonder omtrend de Army en de Army Special Forces.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer heb je in NL gezeten dan? En hoezo Arabisch? voor Afghanistan etc..
Btw waar ben je al is uitgezonden geweest?
Ja sorry maar ik was gewoon geinteresseerd, vooral omdat je in het Amerikaanse leger zit.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Yuri ik ga hier op het Forum special voor jou mijn helle levensloop opschrijven.... niet dus. Het is niet van belang om hier te gaan vertellen waar ik overal ben geweest, welke (taal) opleidingen ik heb gevolgt, of waar ik zoal gewoond heb. Ik reageer hier enkel om misverstandnissen omtrend de U.S. strijdkrachten uit de weg te helpen, en in het bijzonder omtrend de Army en de Army Special Forces.
Denk toch eens logisch na. Een US SF operator die Arabisch spreekt. Die zal vast nog nooit buiten de US zijn geweest. En waar denk je dat ie nu Farsi voor aan het leren is? Om een kopje thee te kunnen bestellen op vakantie?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij wordt in Afghanistan weinig Arabisch gesproken.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is tegenwoordig een allergaartje; Frans/Duits/Engels/Nederlands/Pools/Japans ( wat zit er nog meer daar?)quote:Op donderdag 30 december 2010 21:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij wordt in Afghanistan weinig Arabisch gesproken.
Mwah gisteren zat hij er weer, hij vroeg om een telefoonkaart om zijn buds te bellen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef SpaReine het volgende:
Nog even terugkomend op die ene gast bij de AH, mocht het echt een Seal zijn geweest, dan kan ik 1 ding vertellen. mocht iemand zijn terugreis naar Amerika betalen, dan is diegene ook een held. Mits de Seal op dit moment niet wordt gezocht voor 'strafbare' feiten. Het is een toch in Amerika een schande als je een militair zo laat zitten? (of is dit weer een vooroordeel daarover?)
Moet je hem eens voor de grap naar zijn naam en klas nummer vragen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Met andere woorden, het is gewoon een fantast en kreeg een euro van mij voor de moeite.
Toch moet mij van het hart dat ik het vreemd vind dat iemand met jouw achtergrond, frequent op een forum post.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Yuri ik ga hier op het Forum special voor jou mijn helle levensloop opschrijven.... niet dus. Het is niet van belang om hier te gaan vertellen waar ik overal ben geweest, welke (taal) opleidingen ik heb gevolgt, of waar ik zoal gewoond heb. Ik reageer hier enkel om misverstandnissen omtrend de U.S. strijdkrachten uit de weg te helpen, en in het bijzonder omtrend de Army en de Army Special Forces.
Ik post hier of elders niks wat onder OPSEC, COMSEC, PERSEC etc valt, en weet donders goed wat ik wel en niet kan zeggen. Daarom ook dat ik bv. hier niet ga posten waar ik gewoon heb, woon, achtergrond etc.quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Toch moet mij van het hart dat ik het vreemd vind dat iemand met jouw achtergrond, frequent op een forum post.
02.14 in de nacht, zo'n 14 uur geleden is niet goed genoeg voor je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:13 schreef jpjedi het volgende:
Ik bedoel niet zo zeer inhoudelijk maar meer dat je frequent post op internet en dan ook vaak midden in de nacht dan wel overdag US tijd maar nooit 'snachts EU tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |