Pirania met 2000 ofzo dacht ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lekker hoor, wat is het dagrecord hier op fok eigenlijk?
ik ook nietquote:
quote:
ik wist dat ik het vrouwelijke deel hiermee erg blij zou makenquote:
quote:
Haar tieten zekerquote:
nu willen we wel zien hoe het geworden isquote:
En past het?quote:
dus je dag is weer goed?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging googlen naar hemipenis en het was fantastisch
Moet je ook eens doenquote:
Dit is pas fantistisch!!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging googlen naar hemipenis en het was fantastisch
Kuttopicquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je ook eens doen![]()
Je lacht je een breuk
Ik volg niet alles.quote:
Gezelligquote:
Sinds wanneer heeft hij dat record dan?quote:
quote:
Ik heb helemaal geen foto laten zien hoe het eruit zag voor ik begon, maar toen stond de bank voor het raam en heel anders allemaal!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het past! Zo stond het toch ook voordat je ging verschuiven?
sorry... kon het even niet laten...
Een paar maanden ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij dat record dan?
Mooie verandering dan! Al enig idee wat vriendlief ervan gaat vinden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen foto laten zien hoe het eruit zag voor ik begon, maar toen stond de bank voor het raam en heel anders allemaal!
Okequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef NBT het volgende:
Ik vind het ook wel geslaagd zo!![]()
bedankt voor de reacties, nu ben ik zeker tevreden!
Komen jullie op visite? Ik zorg voor bier!![]()
Nee gewoon meet he want ik ben bezetquote:
Is er ook fristi?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef NBT het volgende:
Ik komquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef NBT het volgende:
Tja, als ik bier ga drinken... moet ik ook blijven slapen... mij zie je niet met een slok op achter het stuurquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef NBT het volgende:
dan ga je toch voor het stuur?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, als ik bier ga drinken... moet ik ook blijven slapen... mij zie je niet met een slok op achter het stuur
Ik reserveer er 1 voor mij en CCquote:
Moet je even een extra meet in de OP zetten benny... bij NBT vanavondquote:
Ik reserveer de ander :'Pquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik reserveer er 1 voor mij en CC
Hij heeft geen keus!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooie verandering dan! Al enig idee wat vriendlief ervan gaat vinden?
Vanavond al?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je even een extra meet in de OP zetten benny... bij NBT vanavond
Ah oke, niet mee gekregen.quote:
Die Gangmassagebang heeft voor inspiratie gezorgd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je even een extra meet in de OP zetten benny... bij NBT vanavond
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:24 schreef NBT het volgende:
haha vanavond ben ik niet thuis, hihi ....![]()
Ik heb nooit gezegd dat dat vanavond moet plaatsvinden!quote:
12 februari dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat dat vanavond moet plaatsvinden!
Wanneer... dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat dat vanavond moet plaatsvinden!
Jij bent toch bezig om heel veel posts te maken vandaag. Je hebt geen tijd voor andere dingen.quote:
Dan wil ik wel een logeerkamer voor mij en CCquote:
Ik kan meer dingen tegelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent toch bezig om heel veel posts te maken vandaag. Je hebt geen tijd voor andere dingen.
Komen jullie op bezoek, houden we een fok lan partyquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan meer dingen tegelijk
Dat wordt gezellig dan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan meer dingen tegelijk
en dan alleen met elkaar communiceren via fokquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Komen jullie op bezoek, houden we een fok lan party
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef NBT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef NBT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dan alleen met elkaar communiceren via fok
Via dit topicquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
Een echte FOK!meet dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ach dat scheelt allicht...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Hij heeft geen keus!
Nee geintje, die zal het ook wel mooi vinden!
En toen werd je wakkerquote:
Zondag werd er dus verteld over een meet in de stairway, stonden een paar nerds ergens allemaal met foon in de handen te posten in hetzelfde topic op FOK!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Via dit topic"Hey geef me ff bier "
ow ik zat al bijna in de auto...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:24 schreef NBT het volgende:
haha vanavond ben ik niet thuis, hihi ....![]()
Omg nee hequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zondag werd er dus verteld over een meet in de stairway, stonden een paar nerds ergens allemaal met foon in de handen te posten in hetzelfde topic op FOK!![]()
En dus ook idd: ga jij ff biertje halen, ja neem voor mij ook mee.
DAN ben je echt sneu
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zondag werd er dus verteld over een meet in de stairway, stonden een paar nerds ergens allemaal met foon in de handen te posten in hetzelfde topic op FOK!![]()
DAN ben je echt sneu
eens....quote:
Jij ook manquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
eens....
maar met als lichtpuntje dat ik nu weekend heb!
Fijn weekend iedereen!
Je liegt!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow ik zat al bijna in de auto...
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAN ben je echt sneu
quote:
Het is dandybleu zonder hoofdletters.quote:
Wat triestquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:34 schreef Ploertendoder het volgende:
Benny
1 356 iBenny
2 323 Ploertendoder
3 314 Stuart
4 286 suikertaartje
5 219 Samzz
Respect voor die gozer? Van mijn leven niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is danybleu zonder hoofdletters.
Toon wat respect.
Ik heb het niet tegen jou.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Respect voor die gozer? Van mijn leven niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Respect voor die gozer? Van mijn leven niet.
Ja, meneer... ik zal het nooit meer doen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:34 schreef honkeytonk het volgende:
MaleDuck, vanaf nu weet ik niet meer wat ik moet gelovenJe liegt?
Neem een voorbeeld aan mij! Nooit liegen en altijd braaf de waarheid
Toedeloequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, meneer... ik zal het nooit meer doen...
dahaagnu ga ik echt, anders staat de vrouw weer te lang op me te wachten...
Toedelidokeli en laterspater!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Byequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De nr 2 telt nietquote:
Dat zal Jim Bakkum niet beamen.quote:
Jim Bakkumquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zal Jim Bakkum niet beamen.
Fijn weekendquote:
Doei en een goed weekendquote:
wilde bijna zeggen vrouw loos maar dat doet L.No en Huppel tekortquote:
Huppel en L.no zijn er nogquote:
Maar ik heb geen tieten. Vraag CC maarquote:
Zal ik doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar ik heb geen tieten. Vraag CC maar
L.no lanceert jou gewoon met haar tieten hoor, dus pas op met wat je zegtquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Huppel is er nu niet.
En L.no heeft geen tieten in haar UI.
[kutgrap] Ze passen er niet in johquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Huppel is er nu niet.
En L.no heeft geen tieten in haar UI.
L.no heeft hootersquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
L.no lanceert jou gewoon met haar tieten hoor, dus pas op met wat je zegt
goed weekend man!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
eens....
maar met als lichtpuntje dat ik nu weekend heb!
Fijn weekend iedereen!
Latex schatjequote:
quote:
Dus?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze had ik de eerste 2 maanden van mijn FOK! leven.
Was dat voor t eerst?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef L.no het volgende:
Omg, ik moest lachen om een grap van HT.
Dunno, maar ik heb mezelf niet echt op betrapt dat ik om m moest lachen.quote:
Tof, dat zie ik als een compliment.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Dunno, maar ik heb mezelf niet echt op betrapt dat ik om m moest lachen.
En om mij helemaal nooitquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Dunno, maar ik heb mezelf niet echt op betrapt dat ik om m moest lachen.
Mooi zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tof, dat zie ik als een compliment.
Dan vond ik de eerste leukerquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan vond ik de eerste leuker
Schatteboutquote:
Die blik wat die gast steeds geeft in combinatie met die tieten.quote:
allemaal is er niet vandaagquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:54 schreef Stuart het volgende:
Hoi allemaal maar. Is makkelijker
Wil niemand missen
Ik ookquote:
Stagequote:
of leven en werkquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben school of een leven.
Beterschap meisquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef Lutte het volgende:
Hoin! Ik ben thuis maar lig ziek op de bank, tot later!!
Beterschap!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef Lutte het volgende:
Liefdesverdrietquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef Lutte het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Seks is lekker met een geit !!!
Morgen weer een andere PI
Germanen hebben echte manen
ef zitten bij een Webex sessie en zitten tegelijk te Fokkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je nieuwe UI. Ik vond je oude een stuk leuker trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Michhas het volgende:
www.google.nl
Echt een vette website. Je kan intypen waar je naar op zoek bent, en de website zoekt dan automatisch alle websites die daarmee te maken hebben.
Echt leuk.
Probeer het eens zou ik zeggen.
Gr.
www.lmgtfy.comquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Michhas het volgende:
www.google.nl
Echt een vette website. Je kan intypen waar je naar op zoek bent, en de website zoekt dan automatisch alle websites die daarmee te maken hebben.
Echt leuk.
Gr.
Een maand geleden belde, ik ken die site allangquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Michhas het volgende:
www.google.nl
Echt leuk.
Gr.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef Lutte het volgende:
Ik ook, maar het was zo tietloos!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je nieuwe UI. Ik vond je oude een stuk leuker trouwens.
Op poep.nl ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een maand geleden belde, ik ken die site allang![]()
Je kan zelfs stoute plaatjes vinden
Wel eerst even de SafeSearch uitschakelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een maand geleden belde, ik ken die site allang![]()
Je kan zelfs stoute plaatjes vinden
Nou, dat vind ik raarquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vanavond is ze erquote:
ik snap het niet kun je het nog eens duidelijker uitleggen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Michhas het volgende:
www.google.nl
Echt leuk.
Gr.
Jeejquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:59 schreef honkeytonk het volgende:
Deze vind ik het leukst, en die houd ik! Alleen de Kerstman gaat er ooit weer uit.
http://mrdoob.com/projects/chromeexperiments/google_gravity/quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Michhas het volgende:
www.google.nl
Echt leuk.
Gr.
Jij 12?quote:
Wat langquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:05 schreef tdrone het volgende:
eerst nog 1,5 uur treinen, wachten en bussen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Lutte het volgende:
Bluh, alles doet pijn. Vanochtend gevallen met de fiets, knieën zijn kei dik en arm doet zeer en mijn rug is geknakt.
quote:
Da's vervelend!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Lutte het volgende:
Bluh, alles doet pijn. Vanochtend gevallen met de fiets, knieën zijn kei dik en arm doet zeer en mijn rug is geknakt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Lutte het volgende:
Jeetje. Sterkte meis.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Lutte het volgende:
Kusje op je alles.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Lutte het volgende:
Succes met reizenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben naar huis
sterkte Lutte!
Later manquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben naar huis
sterkte Lutte!
trein sequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben naar huis
sterkte Lutte!
LaterSpater!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben naar huis
sterkte Lutte!
HT moet de lapo hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef MaleDuck het volgende:
zo ben thuis... jullie gaan rap hier...
Oooh, en hoi ook natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef MaleDuck het volgende:
zo ben thuis... jullie gaan rap hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |