SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Hier laatste post.quote:
Tevens FIPO!!!!Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Ja I know, ik zeg alleen maar wat in mijn ogen beste online spel ooit wasquote:
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Soms als ik lekker aan het rushen ben, ''volgt'' mijn wapen opeens iemand door de opening van een deur etc. Heel vaag, maar hij zoomt niet in ;p![]()
Dat is dus de auto-aimquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef BobbanzPS het volgende:
Soms als ik lekker aan het rushen ben, ''volgt'' mijn wapen opeens iemand door de opening van een deur etc. Heel vaag, maar hij zoomt niet in ;pPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Het is toch 47?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik vind de ak wel tegenvallen eigenlijk, en bij de ak-u heb ik het idee dat je scavenger verplicht moet gebruiken.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Hoeveel poppetjes schiet jij dan wel niet neer? Na 10 kills is al mijn ammo pas op hoor met de ak-uquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind de ak wel tegenvallen eigenlijk, en bij de ak-u heb ik het idee dat je scavenger verplicht moet gebruiken."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
iedereen hier vindt die AK74u helemaal de goeiste.
ik gebruik hem alleen op hardcore omdat ie op core gewoon echt hard zuigt. De famas icm reflex sight is in mijn ogen een stuk beter. Misschien wat minder mobiel maar zeker sterker.
gister weer de AUG vrijgespeeld en op dit moment vind ik dat wel het beste wapen. (waar ik nu uit kan kiezen iig).Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
owja en hardline pro is ook vet.
gister: ammo *dubbeltap* hondjes
en je team maten helpen. "godver weer een spyplane" *dubbeltap*
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Spyplane is op blackbird na het relaxdquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef _GdR_ het volgende:
owja en hardline pro is ook vet.
gister: ammo *dubbeltap* hondjes
en je team maten helpen. "godver weer een spyplane" *dubbeltap*
En mijn favoriete ding aan de 74u is dat je nog zo snel kan strafen als je bent ingezoomed, ideaal voor CQB"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja blackbird of een uav is handig ja. maar de fun factor van een gunship haalt het nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Spyplane is op blackbird na het relaxd
En mijn favoriete ding aan de 74u is dat je nog zo snel kan strafen als je bent ingezoomed, ideaal voor CQBOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Als ik core speel haal ik lang niet altijd 10 kills met die hoeveelheid ammo.... zeker niet als er ook nog wat longshots bij zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoeveel poppetjes schiet jij dan wel niet neer? Na 10 kills is al mijn ammo pas op hoor met de ak-u
Hardcore wel.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
CQB?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Spyplane is op blackbird na het relaxd
En mijn favoriete ding aan de 74u is dat je nog zo snel kan strafen als je bent ingezoomed, ideaal voor CQBCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Forum Opties Forumhop: Hop naar: