Of je stelt je niet zo aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:07 schreef TC03 het volgende:
Dat "© M.E. Tuit 2010" verpest de foto's nogal.
Nou, om eerlijk te zijn vind ik dit ook storend. Het doet vaak afbreuk aan de foto. Als ik een pet-peeve moet opnoemen met betrekking tot 'foto's beoordelen' staat dit wel op nr. 1 en helaas zijn er teveel fotografen die een te grote copyright knallen in/onder hun foto's. Ik begrijp volledig waarom ze dit doen, alleen mis ik vaak een vorm van subtiliteit hoe dit gedaan wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef very het volgende:
[..]
Of je stelt je niet zo aan
Maare...mooie foto's hoor.
#3 is mijn favo
I know, maar niet pontificaal in beeld als hoofdonderwerp, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:02 schreef polariteit het volgende:
@Omniej: Toch zit de erasmus er gewoon in hoor in nummer 1
Tip: Lightroom 3. Daar kan je ze aanpassen naar smaakquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:02 schreef polariteit het volgende:
Dank voor de reacties:. Wat betreft het cop[yrightteken, deze zet ik er automatisch in middels lightroom; en dat wisselt nogal eens afhankelijk van de grootte van de foto
Kan je instellen bij Export>>Watermerk aanzetten (en vervolgens bewerken)quote:Op maandag 13 december 2010 07:17 schreef polariteit het volgende:
---8<---
@ebaydojraes: meen je dat nou? LR3 is namelijk datgene wat ik gebruik... en ik heb dus nog niet kunnen ontdekken hoe het proportioneel te gebruiken
---8<---
Hoe heb je bovenstaande foto gemaakt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:14 schreef polariteit het volgende:
Kortgeleden ben ik 's avonds eens naar Rotterdam gegaan voor wat nachtfoto's. Hierbij kreeg ik onder andere de volgende resultaten:
Ik denk dat hij naar de Euromast is geweest.quote:Op maandag 13 december 2010 10:28 schreef rubje het volgende:
[..]
Hoe heb je bovenstaande foto gemaakt?Heb je een dure heli vlucht boven de stad geregeld of werk je bij de KLPD?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |