Gewoon even bij Pricewatch kijken.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef mr-green het volgende:
Weet iemand waar ik nog een Archos 101 kan halen? Of waar ze op voorraad zijn?
Goeie prijs ook wel. Of is dat zonder btw aangezien die site voor bedrijven is bedoeld?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef RobertNL het volgende:
Zag gisteren toen ik wat bestelde bij Viking direct dat hij daar op beperkt leverbaar stond, weet niet hoe snel die hem dan verzenden
quote:3. Prijzen en betalingen
3.1 Tenzij uitdrukkelijk anders bepaald, zijn de in onder meer catalogus, prijslijsten en advertenties vermelde prijzen van Viking franco geleverd in Nederland en exclusief BTW. Voor verkopen en leveranties beneden een in de catalogus vermelde totaalwaarde (excl. BTW) van een bestelling geldt een toeslag ter hoogte van een in de catalogus vermeld bedrag (excl. BTW), voor verzend- en administratiekosten.
Gewoon even zoeken op eBay, dan vind je er vast ook eentje voor een 10.2".quote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef RobertNL het volgende:
Is een 10'' netbook tas/sleeve niet te ruim voor de tablets ivm de verschillen in dikte, en waren er waar je die 10.1'' screen protector weg had ok 10.2'' screen protectors ?
Lijkt verdacht veel op de Point of View tablet.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Niesl het volgende:
De Advent Vega (http://apadchart.chislonc(...)s-1/advent-vega.html) ziet er ook wle interessant uit. Erg krachtig, maar ben op zoek naar het addertje onder het gras. Gezien de specs is de prijs erg laag. Zie ik iets over het hoofd?
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:17 schreef RobertNL het volgende:
Net mijn tablet binnen gekregen (Zt-180) post zo even wat foto's ^^
Mja, mijn laptop is een Sony VAIO F11Z1E/BI, dat is een i7 quadcore processor met een nVidia 1GB videokaart, 8GB RAM geheugen op een 1333Mhz bus, uitgerust met een Blurayspeler en 16,4" 1080p mat scherm... en uh je voelt 'em al aankomen... die tien uur? Dat wordt 'em dus niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Gestiech het volgende:
Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe je productief zou moeten zijn op een tablet
Wat betreft de accu.. ik heb een laptop die in energiebesparende modus 10 uur mee gaat.. en dan kun je er prima op werken, wifi aan etc. Die 10 uur zou ik al een stuk aanvaardbaarder vinden voor een tablet, al vind ik dat nog minimaal. Ik wil mijn tablet bijvoorbeeld gebruiken om onderweg muziek te luisteren, af en toe op een loos moment een aflevering van een serie te checken, of een of ander ander interessant videobestand. Verder wil ik met mijn studie bezig zijn door ereaders te lezen, bijvoorbeeld.. Dat alles valt eigenlijk niet te doen met een accuduur van een uur of 3, denk ik.
Maar het zal inderdaad ook gewoon persoonlijke afstemming zijn. Ik zelf heb geen rugzak of tas nodig wanneer ik naar de uni ga, als ik mijn laptop in principe in zakformaat mee zou kunnen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop