Nee, zijn andere websites.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef boer96 het volgende:
Zijn deze 2 nou hetzelfde of niet.....?
http://www.pandawill.com/...ash-4gb-black_p40718.html
http://www.merimobiles.co...0_1_1_2GHz_p/meri0541.htm
Bij Pandawill is ie namelijk iets goedkoper en heb je gratis verzending. Dan is de keus denk ik snel genoeg gemaakt?
Iemand nog ervaring met deze webshops betreffende het omzeilen van de douanekosten hier in Nederland??
Tja, zo werkt dat op Fok... Een Adblocker vinden ze hier niet leuk!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:49 schreef Gestiech het volgende:
Wtf, door de ad-blocker kan ik blijkbaar mijn posts niet meer editten?
Volgens mij ben ik de enige met werkelijke ervaring met de Archos 101, niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef mr-green het volgende:
De interesse in de Archos 101 is al stukken minder nu ik wat negatieve ervaringen hoor. Ik ga hem zeker weten pas kopen als ik hem in mijn handen heb gehad
Er zijn natuurlijk legio fabrikanten die al jaren concurrerende of zelfs betere producten maken dan Apple.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:59 schreef mickeyD het volgende:
de chinezen maken alleen dingen na maar dan in inferieure kwaliteit, dus een ipad verslaan gaan ze nooit, want als ze zo ver zijn, is er al weer een nieuwe uit.
chinezen zijn dus altijd net zo goed als "last year's model" with this year's jacket.
voor kwaliteit betaal je nou eenmaal altijd teveel.
Ja, de iPad 2quote:Op donderdag 30 december 2010 08:40 schreef mr-green het volgende:
Het zal niet lang meer duren voordat er tablets op de markt komen die beter zijn dan de iPad. bedrijven als Dell, HP etc zijn ook bezig
Als je een jaar niet lang vindt, lijkt me niet dat de eerste tabets van Android de iPad omver gaan knallen, niet omdat die zo slecht zijn. Puur omdat de ipad al zoveel langer op de markt is, OS is verder ontwikkeld dan het nieuwe OS van chrome voor tablets, daar gaan geheid wat bugs in zitten.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:40 schreef mr-green het volgende:
Het zal niet lang meer duren voordat er tablets op de markt komen die beter zijn dan de iPad. bedrijven als Dell, HP etc zijn ook bezig
Tuurlijk verslaan ze de ipad en consorten nooit. Maar zolang zo'n ding er maar een kwart van kost en er de helft van kan vind ik het al interessant.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:59 schreef mickeyD het volgende:
de chinezen maken alleen dingen na maar dan in inferieure kwaliteit, dus een ipad verslaan gaan ze nooit, want als ze zo ver zijn, is er al weer een nieuwe uit.
chinezen zijn dus altijd net zo goed als "last year's model" with this year's jacket.
voor kwaliteit betaal je nou eenmaal altijd teveel.
Wat kan de Ipad dan meer?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de iPad 2.
Ik heb nu ook zo'n ePad flytouch en ik probeer hem niet te vergelijken met mijn iPad. Maar het is echt een net niet gevalletje moet ik zeggen.
Ding werkt wel, surfen, boekje lezen gaat wel, maar echt veel meer dan ook niet.
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef mickeyD het volgende:
t gaat er niet specifiek om wat ie meer kan, maar hoe die t doet
t glazen capacitieve scherm en de goede software (die er voor gemaakt is) op de ipad
tegen een plastic indruk scherm, met een verkrachte versie van welke android ze maar aan kunnen komen op al die apad's.
ik ben niet pro ipad hoor, heb er geen, maar je kunt toch echt niet ontkennen dat die chinezen ook maar wat in elkaar zetten waar ze aan kunnen komen en waar alleen het uiterlijk belangrijk van is, en wat er in zit alleen bij aankomst moet werken, inclusief garantie tot jij er voor getekend hebt bij de postbode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |