En dat heb probleem heb je niet bij een netbookje (of menig volwaardige laptop wat dat betreft)?quote:Het enige probleem is waarschijnlijk de 5.1, aangezien je die meestal aansluit met 3 stekkers, en de tablets stereo-out hebben.
Als 'ie in de winkel ligt maar eventjes kijken dan hè.quote:Op maandag 27 december 2010 09:39 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, had Archos mij enigzins overtuigd, is de build quality van de behuizing weer cheap.
Too bad.
En het scherm reageert relatief traag tov een iPad, ik lees verhalen op het net dat mensen hem om deze reden toch weer weg hebben gedaan. Ik denk dat ik toch een paar maanden wacht tot de echte iPad concurrentie opstaat.quote:Op maandag 27 december 2010 10:05 schreef kikoooooo het volgende:
Zo'n archos lijkt me best oké. Alleen die kijkhoek schijnt echt dramatisch te zijn.
'quote:Op maandag 27 december 2010 11:40 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Die kijkhoek is juist perfect, je kan onder elke hoek het scherm perfect zien.Het scherm spiegelt ook niet waardoor je zelfs in de volle zon nog voldoende zich hebt om er op te werken.
Het ging sowieso over de Archos 9, die tegenwoordig natuurlijk door niemand meer gekocht wordtquote:Op maandag 27 december 2010 11:58 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Waarom haal je nu je posts ineens weg, toch niet meer overtuigd van je mening?
Maar in dit filmpje springt de iPad er duidelijk uit qua kleur/helderheid en snelheid van het scherm.quote:Op maandag 27 december 2010 12:00 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Het ging sowieso over de Archos 9, die tegenwoordig natuurlijk door niemand meer gekocht wordtal had dat ding een anti-glare scherm, de huidige Archos tablets hebben gewoon glare schermen. Op zich vind ik dat niet zo erg, ik zal 'm over het algemeen niet veel buiten gebruiken. Glare heeft ook voordelen: mooiere kleuren.
Laptops kunnen ook net zo goed een slechte build quality hebben. Eerste Acer die het 3 jaar volhoudt moet ik nog tegenkomen. (en met volhouden bedoel ik dan: scherm niet afgebroken, geen stukken plastic van de behuizing afgesprongen, poortjes kapot etc etc.)quote:Op maandag 27 december 2010 12:54 schreef rense het volgende:
dank voor de reacties. maar ben er nog niet zo zeker van dat voor de prijs die ik wil neerleggen een goed werkende tablet kan krijgen. de ZT-180 is iets waar ik sws niet veel van zou verwachten, maar de archos 101 voor 300? euro heb ik toch het idee dat ikdan beter een mini laptop aan kan schaffen. Ik heb verschillende reviews gelezen waarin wordt gezegd dat de archos een slechte bouwkwaliteit heeft. In dit opzicht is een laptop dan veel beter.
of heb ik dit compleet mis?
Hartelijk dank, want dit is nou precies waar ik iets mee kan qua schermgrootte. Besteldquote:Op maandag 27 december 2010 14:30 schreef xyl333 het volgende:
Aardige review van de MID816. Ziet er goed uit, zelfs met standaard firmware.
Device heeft overigens een gladde ipv zachte rubberen afwerking.
Schermgrootte is toch juist aan de kleine kant (800x800)?quote:Op maandag 27 december 2010 15:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hartelijk dank, want dit is nou precies waar ik iets mee kan qua schermgrootte. Besteld
800 x 600 is het scherm. Ik heb een visueel probleem waardoor focussen moeilijk is voor mij. Ik heb een niet te groot scherm nodig waarbij ik toch niet veel hoef te scrollen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:56 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Schermgrootte is toch juist aan de kleine kant (800x800)?
En geldt die 20% extra korting van gisteren nu nog wel dan?
Kijk, dat zijn nou vergelijkingen waar ik wat mee kan. Zou dit graag ook zien met de Adam (en dan vooral AngryBirds natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2010 12:05 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Maar in dit filmpje springt de iPad er duidelijk uit qua kleur/helderheid en snelheid van het scherm.
Niet dat ik een Apple fanboy ben (integendeel) maar ik ben bang dat de Archos 101 me toch gaat teleurstellen op dit punt. En de kwaliteit van het scherm vind ik toch wel erg belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |