Zal Wilders niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
Nou, die orka wordt in ieder geval niet uitgezet.
Stad is leuk. Er is genoeg werk voor een junior of senior, maar daar tussenin is het aanmodderen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel een leuke stad en jullie hebben Vera
Zeggen dat links kut is. Daarmee stoot je remlof en de hele FOK! directie mee tegen het hoofd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef ethiraseth het volgende:
Wat moet je doen op Fok om een tijdelijke ban te krijgen? het lukt me maar niet, hoe ik ook mijn best doe. Wil eens weten waar nou precies de grenzen liggen.
Welke branche?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Stad is leuk. Er is genoeg werk voor een junior of senior, maar daar tussenin is het aanmodderen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tor_WNL__.html?p=2,1
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eerdmansquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk boekje van Joris Luyendijk, heb ik in het vliegtuig gelezen. Wel een beetje kort door de bocht allemaal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
Nieuwste aankopen..
[ afbeelding ]
und..
[ afbeelding ]
Tis wel een linkserd he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Leuk boekje van Joris Luyendijk, heb ik in het vliegtuig gelezen. Wel een beetje kort door de bocht allemaal.
Engelsquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man
Hij denkt dat overal spelletjes en samenzweringen achter zit, terwijl het ook maar gewoon mensen zijn met hun eigen tekortkomingen. Hij maakt het wat groter en ingewikkelder dan het is naar mijn mening. Soms lopen dingen gewoon zonder bijbedoelingen of complotten.quote:
Wie hij ook de tricks en trucs bloot te leggen dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij denkt dat overal spelletjes en samenzweringen achter zit, terwijl het ook maar gewoon mensen zijn met hun eigen tekortkomingen. Hij maakt het wat groter en ingewikkelder dan het is naar mijn mening. Soms lopen dingen gewoon zonder bijbedoelingen of complotten.
Dit was voor Betyarquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
EngelsIk doe m'n best om het te leren. Maar als ik hem google dan bemerk ik dat hij wel positief staat tov Islam.
Hij bekijkt het als antropoloog. Meer over rangordes en groepen die binnen het Binnehof rondlopenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie hij ook de tricks en trucs bloot te leggen dan?
Ok.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij bekijkt het als antropoloog. Meer over rangordes en groepen die binnen het Binnehof rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |