Trusten.quote:
Dat vond ik zo vreselijk. Alsof het in het Nederlands niet al erg genoeg zou zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kregen jullie op jouw faculteit zijn teksten ook vrnl in het Frans (dus zonder vertaling erbij)??
Ik had net 2 jaar Frans gehad.. ERG fijn...quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Trusten.
[..]
Dat vond ik zo vreselijk. Alsof het in het Nederlands niet al erg genoeg zou zijn.
Nee, ik heb gewoon niet overal een antwoord op. Overigens moet ik wel binnenkort gaan slapen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Picchia boos nu? Of aan het pitten?
Ok..quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon niet overal een antwoord op. Overigens moet ik wel binnenkort gaan slapen.
Owh sorry voor mijn aandeel daarin.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok..
Wat is binnenkort? Nu?
Ik heb vandaag geluk (weekend), maar gisteren ook veel te lang doorgechat (resultaat: verslapen)
Weet je wat het is met talen: als je begint met leren dan moet je je eigenlijk het meeste inzetten, anders mis je de basis. Maar als scholier heb je al snel de neiging om in het begin de kat uit de boom te kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had net 2 jaar Frans gehad.. ERG fijn...
Is mijn eigen schuld..quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Owh sorry voor mijn aandeel daarin.
Ik had op 1 en 2 VWO Frans gehad en ben meer dan 10 jaar daarna Rechten gaan studeren..quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Weet je wat het is met talen: als je begint met leren dan moet je je eigenlijk het meeste inzetten, anders mis je de basis. Maar als scholier heb je al snel de neiging om in het begin de kat uit de boom te zien.
Nu zie zoekt íe niet eens meer naar je als ik je probeer te DM-en..quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:16 schreef fokthesystem het volgende:
Ik heb profiel doorgespit, gekruiste tooltjes-settings, ik heb mezelf als online te zien gezet als ik dat ben, maar nergens een Dm te vinden, ook niet met andere fok thema's... weird he?
Tot zo ver bedankt voor wat wel lukte en dat ik weet waar dat te vinden is. Nu moet ik even mijn verzaakte plicht voldoen alsnog (honden uitlaten) Slaapze voor later en tot een volgende keer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu zie zoekt íe niet eens meer naar je als ik je probeer te DM-en..
Toch iets verkeerd omgezet denk ik...
Daar heb je nog geluk bij. Ik had geen taalgevoel. Ik deed echt veel op de gok. Bij de laatste mondeling Frans had ik gehoord wat die docent ging vragen, dus had ik de antwoorden in precies die volgorde geleerd, vlak voordat ik de mondeling had. Had ik voor die laatste toets toch nog een 9. Ik wist alleen niet wat ik of hij zei.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had op 1 en 2 VWO Frans gehad en ben meer dan 10 jaar daarna Rechten gaan studeren..
Daarnaast is juridisch Frans weer iets heel anders dan gewoon Frans.. Gelukkig heb ik enig taalgevoel en wat mensen om me heen die wél Frans spreken..
Nu.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok..
Wat is binnenkort? Nu?
Ik heb vandaag geluk (weekend), maar gisteren ook veel te lang doorgechat (resultaat: verslapen)
Wandel ze en truste!quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tot zo ver bedankt voor wat wel lukte en dat ik weet waar dat te vinden is. Nu moet ik even mijn verzaakte plicht voldoen alsnog (honden uitlaten) Slaapze voor later en tot een volgende keer.
9?? Mazzelpik!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Daar heb je nog geluk bij. Ik had geen taalgevoel. Ik deed echt veel op de gok. Bij de laatste mondeling Frans had ik gehoord wat die docent ging vragen, dus had ik de antwoorden in precies die volgorde geleerd, vlak voordat ik de mondeling had. Had ik voor die laatste toets toch nog een 9.
[..]
Nu.
Nou ja dat goede studie zijn de meningen wel wat over verdeeld. Het zijn vaak hele massale studies en dat heeft gewoon geen positieve invloed op de kwaliteit. Het is natuurlijk ook niet voor niets rechten het over het algemeen als de makkelijkste universitaire studie wordt beschouwd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is dan ook een goede studie. Wordt jammer genoeg altijd zo 'denigrerend' over gedaan. Onterecht. Ik houd het op afgunst en onwetendheid. De mensen die er vol voor gaan, die geloven ook ergens in. Althans, dat is mijn ervaring.
Wel een leuke stad en jullie hebben Veraquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is verdomd weinig leuk werk in Groningen.
succesquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:39 schreef betyar het volgende:
En nu flink zweten bij de fysiotherapie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |