Mjah mjah.. ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn zee van ruimte wel heel erg lekker vind nu. Achteraan kan de was lekker wapperen, in het midden kan het zwembad komen te staan en vooraan staat mijn tuinset...quote:Op zondag 15 mei 2011 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is er hard gewerkt zeg.
Heb je nog interesse in en ruimte voor die picknicktafel? Vanaf juni kan hij opgehaald worden. Hij is nog nooit gemonteerd geweest, dus in een beetje fatsoenlijke auto kan hij zo vervoerd worden. Heb 'm zelf in een Panda met neergeklapte achterbank vervoerd, maar toen moest de klep een stukje open blijven. Ik kan helaas niet zelf helpen tillen. De afstand is iets van 4 km denk ik.
Dan zou ik het heel fijn vinden als je er iemand anders blij mee kan maken!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee joh, prima, ik had nog meer mensen op het lijstje staan, maar hij was in eerste instantie aan jou beloofd.
Er ligt al 1 lekke in de kliko (klein exemplaar, 3 jaar oud.) Het volgende kleine exemplaar bleek ook lek te zijn (maar die loopt heul langzaam leeg, die blijft dus voor 'erbij') en dan gewoon het grote bad, maar daar is de pomp van kapotquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
he, nou kan je je zwembad weer neerzetten
hoeveel ga je er dit jaar verslijten ?
Hoekje ligt er nog hetzelfde bijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef JK1982 het volgende:
Ik kijk wel uit, heb nog lamme armen
Is het nog gelukt met dat hoekje achterin de tuin? En is die buurvrouw nog komen trillen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |