Zal er Heel zielig uit hebben gezienquote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik 1 keer, en de laatste BHV cursus zat ik jankend een pop te reanimeren...
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik 1 keer, en de laatste BHV cursus zat ik jankend een pop te reanimeren...
Ja reanimeren is zoooooo kutquote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het lijkt mij ook vreselijk
Nee hoorquote:
ik heb begin dit jaar echt iemand gereanimeerd op de snelweg en dat hakt er best inquote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]Waarom zat je dan jankend een pop te reanimeren?
Beetje jammerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja reanimeren is zoooooo kut
Was op de snelweg, en de ambulance hoefde maar 500 meter tegen het verkeer in op de vluchtstrook, en wat doen die eikeld: via de andere kant omrijden naar de volgende afslag en weer terug..
Wij missen jou ookquote:
dat kan ik me (maar half, want dat weet je pas als je het moet doen) goed voorstellenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb begin dit jaar echt iemand gereanimeerd op de snelweg en dat hakt er best in
Ja hij heeft het gelukkig gered, de AED heeft de boel uiteindelijk weer goed gezetquote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beetje jammerHeeft de meneer/mevrouw het overleefd? En wat fijn dat jij daar was
Is het goed afgelopen?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb begin dit jaar echt iemand gereanimeerd op de snelweg en dat hakt er best in
Neequote:
Wauw! Ik vond je al een held, maar nu helemaalquote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hij heeft het gelukkig gered, de AED heeft de boel uiteindelijk weer goed gezet
Die is duidelijk verzopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
Baywatch held The Hoff
[ afbeelding ]
Helpt niet genoegquote:
Nee, ik heb het over 'we' als in, achterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |