quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Dit is mijn dag niet. Ik ga zelf maar even dat linkje weer eens kijken, ik word er altijd vrolijk van
Die man heeft heel veel levens gered ja. Gun hem een biertjequote:
Ik kan 'm niet aanklinken op mobiel. Kan je een link sturen?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Dit is mijn dag niet. Ik ga zelf maar even dat linkje weer eens kijken, ik word er altijd vrolijk van
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die man heeft heel veel levens gered ja. Gun hem een biertje
wass ist?quote:
quote:
Is dat niet heel koud?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef Barretje80 het volgende:
Lovely.. Ik heb bij hoorn heel hard gezwaaid hoor!
Nu in den helder naast de veerboot slapen..![]()
MSN kan heel klote zijn ja, en al die nieuwe versies maken het alleen maar onoverzichtelijkerquote:
Ja, ik ben daar niet schuldig aan thoughquote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik zit even 10 minuten iets anders te kijken en we zijn alweer 200 posts verder
Den helder woont de helft van mijn familiequote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef Barretje80 het volgende:
ik 1 keer, en de laatste BHV cursus zat ik jankend een pop te reanimeren...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die man heeft heel veel levens gered ja. Gun hem een biertje
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef Barretje80 het volgende:
Dezequote:
Is dAt niet koud?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik 1 keer, en de laatste BHV cursus zat ik jankend een pop te reanimeren...
Mitch B. is een echte heldquote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik 1 keer, en de laatste BHV cursus zat ik jankend een pop te reanimeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |