Zou best kunnenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Lutte het volgende:
Wait, wuut? Kennen jij en Benny elkaar?
Misschien hebben ze stiekum wel samen in bed gelegenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Lutte het volgende:
Wait, wuut? Kennen jij en Benny elkaar?
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik hoorde iets piepen.Van jou kan ik het hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zover was ik nog niet toenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze stiekum wel samen in bed gelegen![]()
daarom kennen we elkaar ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb ook weleens met CC gepraat
Dat zou er ook nog bij moeten komen!!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze stiekum wel samen in bed gelegen![]()
neeeeequote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Lutte het volgende:
Ik wens jullie vast weltrusten, want ik kan dalijk tot morgenochtend niet op iPod/computer.
Trusten!!
Nooooquote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Lutte het volgende:
Ik wens jullie vast weltrusten, want ik kan dalijk tot morgenochtend niet op iPod/computer.
Trusten!!
Truste en tot laterquote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Lutte het volgende:
Trusten!!
Sweet dreamsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Lutte het volgende:
Trusten!!
Dan moet je nog 4 maanden. Ze zeggen dat gewoon 4 afspraken achter elkaarquote:
Ik heb de afspraak al gemaaktquote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je nog 4 maanden. Ze zeggen dat gewoon 4 afspraken achter elkaar
Komt wel goed... en anders gewoon morgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga hem wel speciaal voor jou proberen mee te smokkelen, en anders sms ik nog wel.
ook al een ex beugelbekkiequote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
de mijne mocht er een jaar eerder uit dan gepland
Ja, maar dan bedenkt de ortho zichquote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb de afspraak al gemaakt
Een jaarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
de mijne mocht er een jaar eerder uit dan gepland
Ik ken de ortho goed. Als hij dat doet dat sla ik hem.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan bedenkt de ortho zich
weet ik niet, 1 jaar ofzoquote:Op donderdag 9 december 2010 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een jaar
Hoelang heb je er mee rondgelopen
hoe laat je je gebitje dan doen?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben panisch voor tandartsen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ken de ortho goed. Als hij dat doet dat sla ik hem.
Zoals normaal maar met veel angst.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe laat je je gebitje dan doen?
Ik ben ook geen grote heldquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Oooh, dat is niet zo lang danquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weet ik niet, 1 jaar ofzo
Ik heb al vanaf kleuter zijn af dezelfde tandartsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Die zou ik niet vertrouwenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb een chinees als tandarts
zo'n geniepig klein chineesje dat geheime dingen in je mond uitvreetquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wel door mijquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik ben nog nooit geboord ofzo
ik gelukkig niet meerquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dat komt nog wel en dan stoppen ze er NEP rommel in. Want in China is alles nepquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik ben nog nooit geboord ofzo
En wat alstie verstopt raakt?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
Zo, hotmail is definitief door de plee
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt nog wel en dan stoppen ze er NEP rommel in. Want in China is alles nep
Ik heb een eigen paard nu:quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk dat je het nu weer doet
Mannenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde er bijna ook al iets over zeggen
sommige opmerkingen dat is gewoon vragen om reactiesquote:
Mannen denken er wel eerder aanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige opmerkingen dat is gewoon vragen om reacties
Wat gaafquote:
ik denk dat mijn vrouw het niet met je eens isquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mannen denken er wel eerder aan
je wilt wel erg graag hequote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga bijna slapen. Maar ik wil alleen nog antwoord.
Stel nou hé, totaal hypothetisch gezien, als je solliciteert voor moderator, hoe lang duurt het antwoor dan? En krijg je dan wel antwoord? Dit is gewoon voor het geval dat, niks aan't handje.
het duurt heel lang en jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef honkeytonk het volgende:
Stel nou hé, totaal hypothetisch gezien, als je solliciteert voor moderator, hoe lang duurt het antwoor dan? En krijg je dan wel antwoord? Dit is gewoon voor het geval dat, niks aan't handje.
bij FOK! ?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef honkeytonk het volgende:
Heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij FOK! ?
Heb je heeeel veel geduld?
Benny was toch snel modquote:Op donderdag 9 december 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij FOK! ?
Heb je heeeel veel geduld?
het kan wel snel hoorquote:
Je krijgt alleen antwoord als ze je willen denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef honkeytonk het volgende:
Ja, mooiquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan snap je gelijk waar mijn username vandaan komt
Jaquote:
Ah, vandaar dat ik nog voordat ik mailde antwoord kreegquote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je krijgt alleen antwoord als ze je willen denk ik
Overigens zal dat wel vrij snel gaan denk ik
Ik vind hem mooiquote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Wordt er over paarden gepraat, post ik er een, reageert er niemand
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik nog voordat ik mailde antwoord kreeg
Je moet je natuurlijk bij de juiste mensen inlikkenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik nog voordat ik mailde antwoord kreeg
ze is mooi, en ook bijzonder lief en makkelijk.quote:
ik ben niet goed in timingquote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was gewoon een goede timing, want blijkbaar wilden ze TAL snel opengooien daarna
ah een eigenwijze vreetmajoorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
je paard is mooi Symph! ik had een haflinger
is mijn ding ook niet zoquote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb 1 keer paard gereden.
Nooit meer
Ja inderdaad, als iemand anders erop ging rijden ging hij spinnenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah een eigenwijze vreetmajoor
Behalve in bed danquote:
doet het als man zijnde eigenlijk pijn om op zo'n zadel te zitten?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah een eigenwijze vreetmajoor
dan komen mensen erachter dat paard rijden meer is dan alleen op de rug klimmen en hortsik roepenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Nooit meer
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doet het als man zijnde eigenlijk pijn om op zo'n zadel te zitten?
Ik ook... ponypark slagharen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Nooit meer
Dat wist ik sowieso welquote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan komen mensen erachter dat paard rijden meer is dan alleen op de rug klimmen en hortsik roepen
Echt heel tof zeg. Waar staat zequote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is mooi, en ook bijzonder lief en makkelijk.
Ik durf er zonder problemen een kind van 6 los op te zetten :T
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vroegere paard
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vroegere paard
Ohw, je deed aan wedstrijdrijden?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
haha ja daar was hij in een goede bui, toen werd ik 1e
jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je deed aan wedstrijdrijden?
Mooi hafjequote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vroegere paard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
ja ik reed F wedstrijden en zat in de F8 dat is gelijk aan de Bquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
Mooi in de bespiering ook
Een stal genote van me is in 5 wedstrijden de B door met haar haf, en ze heeft nu na 3 L1 wedstrijden alweer 6 winstpunten.
Ik rij gelukkig geen wedstrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapjas
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
hihi beretrotsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik was beretrots als ik met een beker thuiskom
hmmm had je ook een irritant aanwezige vrouw rondlopen, nee toch?quote:
nee, gestresste kinderenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm had je ook een irritant aanwezige vrouw rondlopen, nee toch?
de mijne slaapt ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's dan mijn voordeel, die slapen al uren
ja simulatorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neeeee, je was nog aan het oefenen toch
ow dat heb ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een springboon...
Iemand die niet stil kan zitten
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was eigenlijk voor hier bedoeld
ik ben beroerd in multitaskig chatten. Ik vergeet er meestal 1 danquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was eigenlijk voor hier bedoeld
Ik heb 5 tabs open... heeft er eentje een ! dan is er een nieuw berichtquote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben beroerd in multitaskig chatten. Ik vergeet er meestal 1 dan
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee in de vakantie ga ik posten voor mijn leven
klopt dat viel me ook al opquote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb 5 tabs open... heeft er eentje een ! dan is er een nieuw bericht
ik heb vandaag cursus gehad: mensen kunnen niet multitaskenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben beroerd in multitaskig chatten. Ik vergeet er meestal 1 dan
ook vrouwen niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag cursus gehad: mensen kunnen niet multitasken
ik probeerde laatst op zowel TAL, GRTDOJW en KSC tegelijk te chatten, dat ging m'n vermogen te bovenquote:
ik moet MENnen SCen Msnen en soms ook nog bellenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik probeerde laatst op zowel TAL, GRTDOJW en KSC tegelijk te chatten, dat ging m'n vermogen te boven
Ik was aan de telefoon met CCquote:
Schatjequote:
soms lukt me datquote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik probeerde laatst op zowel TAL, GRTDOJW en KSC tegelijk te chatten, dat ging m'n vermogen te boven
Koenquote:
oooooohwquote:Op donderdag 9 december 2010 22:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik was aan de telefoon met CC
maar jij heb geen levenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms lukt me dat
TAl ben ik niet meer iedere dag trouwens...
Nopequote:Op donderdag 9 december 2010 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Benny!
ben jij wel eens bij die opvang geweest?
ik ben vaak te laat op TAL, zijn de meeste al slapen / iets anders doenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms lukt me dat
TAl ben ik niet meer iedere dag trouwens...
OMG JE KOMT BUITENquote:
ik neem ff een beetje afstand om het misschien straks weer leuk te vindenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vaak te laat op TAL, zijn de meeste al slapen / iets anders doen
Ik weet het ook nie-hiietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mmh vaag dat je me dan bekend voor komt
Ja meerdere keren per dagquote:
Doe eens lief. Anders een maand geen seks.quote:
Daar heb je jezelf vooral mee volgens mijquote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe eens lief. Anders een maand geen seks.
Benny snapt de serieuze issuesquote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb je jezelf vooral mee volgens mij
truste Chickiequote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Luitjes, ik ga mn bedje opzoeken, ik zie jullie later weer als ik jullie gevonden heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste schatjequote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Luitjes, ik ga mn bedje opzoeken, ik zie jullie later weer als ik jullie gevonden heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb je jezelf vooral mee volgens mij
slaap lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste lieffiequote:
Ik kan amper een week zonderquote:
Doe eens lief. Anders een maand geenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe eens lief. Anders een maand geen
oh... wacht..
Doe eens liefquote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe eens lief. Anders een maand geen
oh... wacht..
Jouw geile amateurquote:
BUKKEN SLET!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe eens lief
Anders een maand geen seks
dat maak jij niet uitquote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe eens lief
Anders een maand geen seks
Doeidoei schatje van mequote:
Als ik twee weken op vakantie ben mis ik het ook nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan amper een week zonder
JWZquote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
My Lapo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
speciaal voor Benny
Jouw schuld
Mensen die buiten komenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Ploertendoder het volgende:
De enige dag dat ik buiten kom
Nee?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik twee weken op vakantie ben mis ik het ook niet
iBennyquote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
JWZ
[..]
Mensen die buiten komen
Buiten is een raar ding.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef Koen66 het volgende:
Buiten wat is dat? DIt is toch het echte leven?
Heb je dat rare ding in dat blauwe geval boven je hoofd gezien. Je hebt van die witte dingen en zo'n lichtgevend iets...quote:
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dat rare ding in dat blauwe geval boven je hoofd gezien. Je hebt van die witte dingen en zo'n lichtgevend iets...
Je heb het geteld?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Michhas het volgende:
Al die grappen over buiten zijn al 6546578324 keer gemaakt op fok
Een groot LCDscherm denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JaIk weet ook niet wat dat is eigenlijk
Dat zou goed kunnen jaquote:
Welterusten KOentjequote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ga naar boven, misschien nog later terug
anders tot morgen
ik had hem ook naar andere fora geschopt, maar dat ging niet helemaal goed geloof ikquote:
Hehequote:Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had hem ook naar andere fora geschopt, maar dat ging niet helemaal goed geloof ik
L.Noquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef L.no het volgende:
PD heeft precies 500 posts vandaag en staat op nr 1.
Ja gaat wel. Mijn vriend zit hier hard te snurken, dus ik sleep m naar bed. Dan ga ik ook slapen denk ik.quote:
was ff in bed, vrouw sliep al maar was te wakkerquote:
woehahaahahahahquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
Ik probeerde de naam van de SC uit te spreken, maar kwam niet verder dan Grutjedutjewe
HT ligt altijd op de loer... verwadchten doe je hem nooitquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die zou nou toch wel slapen zou je denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |