Jawel. Dan kan ik weer 5 jaar doen met mijn PC, net als met de huidige, in 2005 aangeschafte.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
Da heddege toch helemaal niet nodig, jong.
Pffffft. Bewust investeren is gay! Gewoon spenden dat geld!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel. Dan kan ik weer 5 jaar doen met mijn PC, net als met de huidige, in 2005 aangeschafte.
Knap.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb al wel verlekkerd naar de nieuwe Air staan kijken, maar ik kon mezelf bedwingen..
Ik ga er expres niet heenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Knap.
Ik ben echt een gevaar voor mezelf in een Apple Store.
Ik alleen onder begeleiding van de boekhouder (aka mijn vrouwquote:
Neuken? Ik word helemaal histig van je n3rdsp34k.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:39 schreef Tally het volgende:
Ik heb thuis alles draadloos gemaakt.Mijn printer, scanner en alle USB hdd's die ik had staan zijn nu draadloos
Volgende week de pc van hubbie naar boven verhuizen en alles in orde maken
Hubbie heeft een hekel aan zulke winkels dus die gaat niet meequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik alleen onder begeleiding van de boekhouder (aka mijn vrouw) want ik ga he-le-maal failliet
.
Kom! Duw je USB sticky in mijn USB poortje!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuken? Ik word helemaal histig van je n3rdsp34k.
Nou kan ik in een Apple winkel gemiddeld 1 ding in m'n mandje gooien voordat m'n bankrekening begint te sputteren maar goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Hubbie heeft een hekel aan zulke winkels dus die gaat niet mee
Dus moet ik alleen ALS ik al wil. Maar dan koop ik genoegDus ik ga niet.
Laatste keer was met zovty en was ik op zoek naar een iPod voor hubbie
Ik ga er gewoon niet heen! HA!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou kan ik in een Apple winkel gemiddeld 1 ding in m'n mandje gooien voordat m'n bankrekening begint te sputteren maar goed.
Ik stream mijn upload in je forwardport.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
Kom! Duw je USB sticky in mijn USB poortje!
Ik zal even mijn porten open zetten op mijn router!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik stream mijn upload in je forwardport.
Via NAT?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal even mijn porten open zetten op mijn router!
In mijn hubjequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klik mijn kabel in je nauwe poortje, T.
Ik redirect je meteen even naar mijn orale port JK!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan flood ik je met mijn packets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |