quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:23 schreef KingOfMars het volgende:
Kleutertje is ziek trouwens. Arm kind lag op de bank toen ik thuis kwam en zit ondertussen op 39,5 qua koorts..
Ben je al in bad geweest?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:23 schreef Tally het volgende:
Ik bennie thuis. Dus van mij geen anti tvoh tweets
Neequote:
PRIORITIETE T DIE MOET JE STELLE!!!!1111quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeMijn draadloos netwerkje lag plat boven. En kan ik dan niet uitstaan.
Dus ik heb zitten knutselen
Dus kus gegeven en op bed ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
[..]
Mja. Zo zielig. Ze is zo weinig ziek dat het altijd zo'n indruk maakt gelijk..
Tieten Kut.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
PRIORITIETE T DIE MOET JE STELLE!!!!1111
Ik snap het wel J.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zoiets. Prakkie boontjes en een lekker oud Hollandsche slavink hoefde ze geeneens J!!!!
Aan het oefenen voor konijn?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:29 schreef Joene het volgende:
Overigens vandaag hier op het menu een overheerlijke kogelbiefstuk,gebakken krieltjes, en tada , sla
Da hek gedaan KUT! Mijn prio was dat draadloos netwerkjequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
PRIORITIETE T DIE MOET JE STELLE!!!!1111
Konijnen mogen geen Sla J.quote:
Sla vink men, dat geef je aan de hondquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik was er best tevreden over anders!
Met rum ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb gesmokkeld. Geen groenten gegeten![]()
Maar!!! ik snoep straks wel wat bij als ik warme chocolademelk sta te drinken wanneer Do zingt.
En de grote kerstboom aan gaat
Dure hondquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Sla vink men, dat geef je aan de hond
Whehehehe. Gaat niks boven de oer Hollandsche spercieboon J!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:30 schreef Joene het volgende:
Laatst had ik zo een vergeten groente pastinaak ofzo, nou het is niet voor niks vergeten kan ik je vertellen
Ja met rum. In de hoop dat ze vannacht wel slaaptquote:
Wij hebben geen Hond T, kan dat makkelijk zeggenquote:
Die op dit moment uit Marokko komt! Want het is hier een klote oogst.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehehehe. Gaat niks boven de oer Hollandsche spercieboon J!
Zoiets of de Winterpeen , Zuurkool , Boerenkool , etc.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehehehe. Gaat niks boven de oer Hollandsche spercieboon J!
Mijn kat krijgt het niets eens!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij hebben geen Hond T, kan dat makkelijk zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |