Zo nu en dan heb je het nodig om even te relaxen.quote:
Zoiets denk ik J kut.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met zoeen bounty uit de frituur?!
Zal tijd worden GVD J.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga zo ook maar eens naar huis met m'ne bakkes.
Oh ik mag GVD op verjaardag KUT , en Zondag een soort "uitje" met la familiaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:18 schreef KingOfMars het volgende:
Weer een tof weekend voor de boeg met boodschappen doen, nog meer boodschappen doen, een kerstboom () gaan halen en wat familiebezoek kut!
Hmmm ja gelukkig willen ze het allebei opdezelfde dag vieren zodat ik me weer is mag 2delenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:25 schreef KingOfMars het volgende:
En natuurlijk komt de ultieme topper de KERTSDAGEN er weer aan kut!
Ben je dan een negert ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef NJ het volgende:
Nope, maar er zat nog wel een flesopener met kurkentrekker in m'n tas en die moest ik inleveren.
ik probeer er gewoon mee te kappen familiefeesten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:22 schreef KingOfMars het volgende:
Hmja, ik probeer beide kanten toch wel op 1 dag te doen eigenlijk, onder het motto dan heb je het maar gehad enzo. Echt een hobby is het niet ofzo.
Is dat vandaag weer die ellende?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:20 schreef Joene het volgende:
[..]
ik probeer er gewoon mee te kappen familiefeesten.
Oh btw gaan we nog anti #tvoh tweets maken ?
Is het vandaag vrijdag 10 december ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat vandaag weer die ellende?
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Is het vandaag vrijdag 10 december ?
Voor tvoh niet dan is alleen vrijdag genoegquote:
Lekker slapen dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:23 schreef KingOfMars het volgende:
Kleutertje is ziek trouwens. Arm kind lag op de bank toen ik thuis kwam en zit ondertussen op 39,5 qua koorts..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |