dan heb ik niksquote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef L.no het volgende:
Als je je schaamt voor die tieten, dan is verkleinen ook een optie.
Ik pak em extra iedere keer niet zodat jij het kan doenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik schaam me voor mn schaamhaar
Dat heet zo omdat het op je schaambeen zit.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef Ploertendoder het volgende:
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heet zo omdat het op je schaambeen zit. .{w
Eindelijk, iemand die erachter komt. Heeft lang geduurd, zeg;)quote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus jij bent Zieke_geest?
Dankje BB, en graag CC!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik pak em extra iedere keer niet zodat jij het kan doen
dat heb je met blonde mensen die zich niet schamenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eindelijk, iemand die erachter komt. Heeft lang geduurd, zeg;)
Veel plezier.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben weg vrienden ophalen en naar de film
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef Ploertendoder het volgende:
Voorspelbaarquote:
Veel plezier.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben weg vrienden ophalen en naar de film
Wie de fok is Zieke Geest?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat heb je met blonde mensen die zich niet schamen
Kijk maar even in mn fobo en dan moet je zijn geschiedenis eens bekijkenquote:
OKquote:Op donderdag 9 december 2010 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kijk maar even in mn fobo en dan moet je zijn geschiedenis eens bekijken
HEUL NIET JAquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HEUL NIET JA
JIJ VUIGE ashdsfgshdfhafdfdffdfadfas
SCHATTEPOEPIEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haaaaaai!
Ik was net te laat voor een 'In before Benny.'
Jaquote:
Ik ookquote:
En nu?quote:
Ik, of jij beste HT? Uiteindelijk weet je nog steeds niet wie ik geloofdequote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
AdvancedPower, jij Michhas uitleggen dat hij zich ongelooflijk dom heeft gedragen
Moet ik je troosten?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
weet ik niet, ik ben van slag, ik voel me raar
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
weet ik niet, ik ben van slag, ik voel me raar
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik, of jij beste HT? Uiteindelijk weet je nog steeds niet wie ik geloofde
Misschien juist wel, om dit in gang te zetten. Bekijk het eens van de andere kantquote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Als het het wist, was je er nooit op ingegaan
ja natuurlijk, werd alleen om 5 uur wakker en dan ga ik me op een gegeven echt raar voelenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig met jezelf?
Makkelijk hé? Om dat achteraf te zeggenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien juist wel, om dit in gang te zetten. Bekijk het eens van de andere kant
Ga dan lekker bijtijds slapen meisquote:Op donderdag 9 december 2010 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja natuurlijk, werd alleen om 5 uur wakker en dan ga ik me op een gegeven echt raar voelen
mwa nee dan word ik weer om een uur of 5/6 wakkerquote:Op donderdag 9 december 2010 19:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ga dan lekker bijtijds slapen meis
Gewoon wat vroeger danquote:Op donderdag 9 december 2010 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa nee dan word ik weer om een uur of 5/6 wakker
Ik voor de helftquote:
Dat zei ik toen ook al hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Makkelijk hé? Om dat achteraf te zeggen
Oke... dan is het goedquote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa komt wel goed, voel me niet moe ofzo
Die was een bureaustoel aan het maken en d'r haar aan het doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar had je net het andere deel gelaten?
ik vind jouw haar mooiquote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die was een bureaustoel aan het maken en d'r haar aan het doen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die was een bureaustoel aan het maken en d'r haar aan het doen.
Haha, dat valt wel mee hoor! Heb nu telkens 's ochtends zo Noorse muts op en dat ruïneert het wel, maar ik doe 's ochtends ook geen mascara meer op dus het past wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat van jou lijkt altijd goed te zitten
Dat of van het resultaat?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Van je geknipte haartjes
Je nieuwe haar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZIEN ZIEN ZIEN ZIENquote:Op donderdag 9 december 2010 19:20 schreef Michhas het volgende:
Ik ben dan ook een schapedoes met mijn haar
hahaha, mijn haar gaat altijd klitten door al die windquote:Op donderdag 9 december 2010 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat valt wel mee hoor! Heb nu telkens 's ochtends zo Noorse muts op en dat ruïneert het wel, maar ik doe 's ochtends ook geen mascara meer op dus het past wel.
Borstel in je tas!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN
[..]
hahaha, mijn haar gaat altijd klitten door al die wind
Zeg dat danquote:Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het resultaat natuurlijk muts
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je nieuwe haar!Ik heb heul geen wasbordjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder muts! (Of emmer.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het resultaat natuurlijk muts
dan gaat het pluizen en statisch worden en dan krijg ik van alles en iedereen een schokquote:
Ik zei het toch?quote:
Misschien inderdaad tijd voor wat nicpics... inclusief mijn haar natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN
[..]
hahaha, mijn haar gaat altijd klitten door al die wind
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik wil zo'n tibetaanse muts met flapjes
Die heb ikquote:Op donderdag 9 december 2010 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik wil zo'n tibetaanse muts met flapjes
ja dan snap je toch wel dat dat inclusief je hoofd moet zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zei van de geknipte haartjes
Guus Meeuwisquote:Op donderdag 9 december 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, oehoeeee.
Nee toch hè?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb 'm gratis gekregen van Hi
NAAIERS ik heb ook Hiquote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb 'm gratis gekregen van Hi
Liefquote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die rechtsvoor, maar dan met babyroze, babyblauw en wit.
DIE IS LEUK, ik wil bont erinquote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
DIE IS LEUK, ik wil bont erin
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Jawelquote:
IK GA DIE FOTO OPSLAAN GEKquote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb deze die:
http://imgur.com/RHJB3.jpg
[..]
Jawel
Op een eventuele meet: "Je kan me herkennen aan mijn muts met dat HI logo"quote:
Goed zoquote:
Hihi, wat lief!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb deze die:
http://imgur.com/RHJB3.jpg
[..]
Jawel
leukquote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Op een eventuele meet: "Je kan me herkennen aan mijn muts met dat HI logo"
Kon je mijn extreem vage PM nog ontcijferen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi, wat lief!
En dat shirt ken ik ergens van...
Plagerijtje schatquote:Op donderdag 9 december 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
leuk
Sta ik in TAL SC bekend als die ene met de emmer en hier als die ene met HI-muts
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Plagerijtje schatKrijg ik nu een note?
Positieve note hequote:
Ik had die emmerfoto in mijn PM staan, heb ik mijn inbox geleegd, en had wel even gauw gekeken welke ik wilde bewaren maar die was ik vergeten.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
leuk
Sta ik in TAL SC bekend als die ene met de emmer en hier als die ene met HI-muts
Emmerfoto in je PM?!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had die emmerfoto in mijn PM staan, heb ik mijn inbox geleegd, en had wel even gauw gekeken welke ik wilde bewaren maar die was ik vergeten.
Ja, moet nog drie mensen terugPM'men, sorry.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kon je mijn extreem vage PM nog ontcijferen?
Haha, jaa.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Emmerfoto in je PM?!
Hij was van de week nog gepost in de SC
haha geeft niet, ik was nogal raar toen ik m schreef dus ik dacht misschien begrijp je het nietquote:Op donderdag 9 december 2010 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, moet nog drie mensen terugPM'men, sorry.
#875quote:Op donderdag 9 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, jaa.
En dat heb ik gemist, even googlen.
Hihi,quote:Op donderdag 9 december 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha geeft niet, ik was nogal raar toen ik m schreef dus ik dacht misschien begrijp je het niet![]()
BEREN![]()
Beren met van die flapoortjes zijn zo extreem schattig vind je ook niet?quote:
Is Benny dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
en zie hier, emmer dude
Sorry maar ik vind het echt een schattige foto.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
en zie hier, emmer dude
ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind het echt een schattige foto.
Kies de leukste maar uitquote:Op donderdag 9 december 2010 19:36 schreef Michhas het volgende:
Zal ik een foto maken van AL mijn mutsen?
Muts!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:36 schreef Michhas het volgende:
Zal ik een foto maken van AL mijn mutsen?
maak jij eens een foto van je mutsquote:Op donderdag 9 december 2010 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kies de leukste maar uit
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
maak jij eens een foto van je muts
Waarom wist ik dat je met zoiets zou komen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
maak jij eens een foto van je muts
Dat bedoel ik niet ei ±^quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
en zie hier, emmer dude
omdat hij voorspelbaar is?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je met zoiets zou komen?
Ctrl+shiftquote:
je houd wel van me toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat hij voorspelbaar is?
Iets met een slotje en een gordel misschien?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je met zoiets zou komen?
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets met een slotje en een gordel misschien?
Niet voor de 450e keer? Dat zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
voor de 540e keer vandaag, Uiteraard
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet voor de 450e keer? Dat zou fantastisch zijn
[..]
[..]
[..]
L.no!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:41 schreef L.no het volgende:
Aaaah.. ze komen in leeuwarden deze maand!![]()
![]()
![]()
![]()
[/fangirlmode]
Ik ben nooit voorspelbaarquote:Op donderdag 9 december 2010 19:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
iedereen begint voorspelbaar te worden met hun opmerkingen hier
Gelukkig maar, ik maakte me echt druk om jequote:Op donderdag 9 december 2010 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa. Voel me heel hyper en blij nu.
tof!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Door te douchen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar de vraag is of dat door het douchen komtquote:Op donderdag 9 december 2010 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
wie wordt er nou niet blij van douchen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar de vraag is of dat door het douchen komt![]()
meldtquote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie wordt er nou niet blij van douchen?
Ha-ha!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar de vraag is of dat door het douchen komt![]()
Ik wilde vroeger nooit douchen, want dan kwam er water mijn ogen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie wordt er nou niet blij van douchen?
HO!quote:
wat?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef Ploertendoder het volgende:
HAHAHAHAH JE ZOU MAAR IN DOOSJE WONEN
Nu is het andersom, nu kom ik in het waterquote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger nooit douchen, want dan kwam er water mijn ogen.
jezelf quotenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu is het andersom, nu kom ik in het water
Alleen zwangere mensen hebben trek in augurkenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja over 20 jaar misschien
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Moge je 2 mooie dochters krijgen. En snel! 16 jaar is te doen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar komt een SEX topic aan.
Hoi mijn vriendin eet augurken is ze nu zwanger?
Ik zou t voor de gein moeten doenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar komt een SEX topic aan.
Hoi mijn vriendin eet augurken is ze nu zwanger?
ja eigenlijk welquote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zou t voor de gein moeten doen
Hoezo voor de gein?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omdat kaas.quote:
omdat augurkquote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom is het raar als je zin hebt in augurken?
Onder een kloon, redodnetroelP ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je kan wel goed namen verzinnenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onder een kloon, redodnetroelP ofzo.
ik vind augurken sowieso lekker, ben gek op zure dingenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat augurk
nah, maar hoezo dan?
Zure matten daar in tegenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind augurken sowieso lekker, ben gek op zure dingen
OMG DIE AT IK GISTEREN NOG ZURE MATTENquote:
ik at ze een paar uur terug nogquote:Op donderdag 9 december 2010 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OMG DIE AT IK GISTEREN NOG ZURE MATTEN![]()
![]()
![]()
![]()
die regenboogmatten zijn extreem zuur
ik kan zo een hele zak opeten in een uurtjequote:Op donderdag 9 december 2010 19:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik at ze een paar uur terug nog
Ik ga ze nu eten. Even naar de kelder.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik at ze een paar uur terug nog
geef mij ook eens watquote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga ze nu eten. Even naar de kelder.
wie wat waar?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
Jaaa!! Ploertendoder! Ik heb positief antwoord![]()
![]()
![]()
geef me 10 minutenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan zo een hele zak opeten in een uurtje
Je weet niet eens waar je in de waan van moet zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Laat ons niet in de waan ja!
PROTEST SMILEY
nee want ik ben blondquote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar je in de waan van moet zijn
ik wil ook zure mattenquote:
ik at hem stiekem in de lesquote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in 5 minuten kan je met z'n 2en een zak opeten
Spinazie?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
Ze hebben nu een hele vreemde smaak regenboog zure mat... Ik dacht dat ik de gewone had, nam een hap, vond het vreemd smaken, keek op de verpakking...
Spinazie, wortel en weet ik veel wat
ik at het niet stiekem in de les maar gewoon open en bloot en ze zeiden er niks vanquote:
Laat maarquote:Op donderdag 9 december 2010 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weer doordenken bij zure matjes?
ehm..quote:Op donderdag 9 december 2010 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weer doordenken bij zure matjes?
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa.
En ik zit als een autist te refreshen in de NW-topics lijst.
Ik krijg hem al.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
En Gijs doet wederom niet mee aan die kinderachte lapo hunt
NW?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa.
En ik zit als een autist te refreshen in de NW-topics lijst.
Tss moet jij zeggen., en we hadden afgesproken dat Lutte hem kreegquote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
Gijs?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |