Ja dit dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:07 schreef Symn het volgende:
Ik vond het zelf gewoon 'ongecompliceerde blijheid'!
Hij begon meteen goed met 'oma tonnie'quote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
Gisteren in het circustheater geweest
[..]
Ja dit dus.
Hij gaat vrolijk op dezelfde voet verder waar hij zeven jaar geleden is gestopt, het hoeft niet altijd dieper of anders (zoals de meneer van de Volkskrant graag zou zien), meer van hetzelfde is soms ook gewoon goed.
De liedjes waren echt weer om te smullen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er nog in? Dat was mijn favo..
[ Bericht 26% gewijzigd door Symn op 14-04-2011 00:35:16 ]
En de grap over Mary Poppinsquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij begon meteen goed met 'oma tonnie'
Volgens mij ongeveer een uur en 3 kwartierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef jreimerink het volgende:
Wie o Wie kan me vertellen hoe lang deze show duurt incl pauze.
dit ivm het ov die ik nog moet kunnen halen.
Ik ga volgende week naar Groningen
Whoooo nog 2,5 weekquote:Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Over precies een maand ga ik naar z'n show in Nijmegenecht zoooo veel zin in!!
Dus niet drinken van tevoren. 2 uur is lang om je plas in te houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:37 schreef Jhonny44 het volgende:
Heb hem gisteren gezien in Antwerpen, hij is weer geniaal!
De show duurt 2 uur en is zonder pauze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |