Jaaaa, ik moest dat ook doen!! Was wel tof in zo'n klein theatertje! (alleen zat er een nogal groot wijf voor me) ik ben de 17e geweest. Wat vond jij ervan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat dat plagiaat was oid :p
En later zat Hans aan een tafeltje waar Tofik Dibi van Groenlinks ook zat als ik het goed hebHoop BN'ers die avond
[ Bericht 14% gewijzigd door Dark0z op 22-03-2011 19:56:45 ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:36 schreef Dark0z het volgende:
Niet de ballen voor, maar de mogelijkheid was er zeker.
Hansie zat in gesprek met Michiel Romeyn over het stukjeIk had zelf alleen Storm gezien... Krijg wel zin om weer te gaan eigenlijk. Trouwens, jij was toch niet die gast die zich..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat dat plagiaat was oid :p
En later zat Hans aan een tafeltje waar Tofik Dibi van Groenlinks ook zat als ik het goed hebHoop BN'ers die avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ??
[ Bericht 94% gewijzigd door Symn op 22-03-2011 20:44:57 ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Symn het volgende:
[..]
Ik had zelf alleen Storm gezien... Krijg wel zin om weer te gaan eigenlijk. Trouwens, jij was toch niet die gast die zich..haha nee. Ik zat achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ??lekker veilig, of de dame met de
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misleidende kop. Maar ik heb er zin in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef eight het volgende:
recensie:
http://www.dejaap.nl/2011(...)eeuwen-kankerslecht/
krijgt idd erg goede recensies. begin nu toch te balen dat ik geen kaartjes hebquote:Op woensdag 6 april 2011 18:40 schreef themole het volgende:
Nog een recensie:
http://digi.spitsnet.nl/2011-04-06/download/magazine.pdf
pagina 13.Zijn erg positief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |