abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93736240
Wie gaat er nog meer naar Betty Asfalt theater? Ben benieuwd of diegene ook hun e-mail moeten printen om kaartjes te krijgen
pi_93829239
niemand ?
pi_94329899
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Dark0z het volgende:
niemand ?
Jaaaa, ik moest dat ook doen!! Was wel tof in zo'n klein theatertje! (alleen zat er een nogal groot wijf voor me) ik ben de 17e geweest. Wat vond jij ervan??
pi_94330822
Ik vond het zelf gewoon 'ongecompliceerde blijheid'!

; P

(Met geniale songteksten, vooral op het laatst)
pi_94380179
De 17e was ik er ook... Was super!

Daarna nog drankje nagedaan en Hansie zat er ook gewoon :p toppertje

Broodje worst
pi_94384077
Jeezus, dat heb ik dus gemist! Balen.. Heb je hem nog gesproken?
pi_94479025
Niet de ballen voor, maar de mogelijkheid was er zeker.

Hansie zat in gesprek met Michiel Romeyn over het stukje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, dat dat plagiaat was oid :p
En later zat Hans aan een tafeltje waar Tofik Dibi van Groenlinks ook zat als ik het goed heb ;) Hoop BN'ers die avond

[ Bericht 14% gewijzigd door Dark0z op 22-03-2011 19:56:45 ]
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:54:27 #158
137079 Chowi
Lonerism.
pi_94480026
Heuj, doe anders ff spoileren. Sommige mensen hebben de voorstelling nog niet gezien.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_94480177
Oops ;) misschien schrapt hij het wel, want het waren try-outs
pi_94482610
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:36 schreef Dark0z het volgende:
Niet de ballen voor, maar de mogelijkheid was er zeker.

Hansie zat in gesprek met Michiel Romeyn over het stukje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, dat dat plagiaat was oid :p
En later zat Hans aan een tafeltje waar Tofik Dibi van Groenlinks ook zat als ik het goed heb ;) Hoop BN'ers die avond
Ik had zelf alleen Storm gezien... Krijg wel zin om weer te gaan eigenlijk. Trouwens, jij was toch niet die gast die zich..
SPOILER
??

[ Bericht 94% gewijzigd door Symn op 22-03-2011 20:44:57 ]
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:02:52 #161
497 Maja
Ja denk!?!
pi_94545283
Gisteren in Betty Asfalt geweest :) Was weer bizar en absurd. Geniaal...!
pi_94572715
En wat een leuk theatertje is dat Betty Asfalt toch hé.
pi_94804108
Meervaart tryout was gisteren ook top!
pi_94828235
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Symn het volgende:

[..]

Ik had zelf alleen Storm gezien... Krijg wel zin om weer te gaan eigenlijk. Trouwens, jij was toch niet die gast die zich..
SPOILER
??
haha nee. Ik zat achter ;) lekker veilig, of de dame met de
SPOILER
:')
  vrijdag 1 april 2011 @ 08:23:37 #165
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_94890563
Voor de liefhebber - vandaag staat er een drie pagina's groot stuk over Teeuwen in de Volkskrant.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_94890612
En al reviews?
pi_95089022
als het goed is was gisteren de première. Iemand al een recensie gevonden?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_95090047
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:13:59 #169
302853 themole
graaft totaal door.
pi_95090284
quote:
Misleidende kop. Maar ik heb er zin in. :P
Niet altijd serieus
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:18:03 #170
302853 themole
graaft totaal door.
pi_95090546
Dat interview. _O_
Niet altijd serieus
pi_95090995
Wat een sukkel die Ruud... Hij wil gewoon een stukje van 'm natuurlijk.
  woensdag 6 april 2011 @ 18:40:56 #172
302853 themole
graaft totaal door.
pi_95130069
Nog een recensie:
http://digi.spitsnet.nl/2011-04-06/download/magazine.pdf
pagina 13. :) Zijn erg positief.
Niet altijd serieus
pi_95138909
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:40 schreef themole het volgende:
Nog een recensie:
http://digi.spitsnet.nl/2011-04-06/download/magazine.pdf
pagina 13. :) Zijn erg positief.
krijgt idd erg goede recensies. begin nu toch te balen dat ik geen kaartjes heb
pi_95140979
domme vraag misschien, maar word er op naam gecontroleerd eigenlijk?
  woensdag 6 april 2011 @ 22:28:41 #175
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_95143851
Ja, kreeg afgelopen week een brief dat je een id-kaart moet meenemen.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:36:13 #176
302853 themole
graaft totaal door.
pi_95144456
Goede zaak! Ben benieuwd of het in den haag ook gebeurd.
Niet altijd serieus
pi_95148301
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef matthijst het volgende:
Ja, kreeg afgelopen week een brief dat je een id-kaart moet meenemen.
..dan heeft kaartjes van iemand op marktplaats kopen dus geen zin eigenlijk?
pi_95162063
Recensie volkskrant:

Zeven jaar geen nieuw Teeuwen-programma in Nederland. Dat maakt hongerig. De aankondiging van de tournee langs grote zalen deed vrijwel iedere oude fan en nieuwsgierige nieuwkomer naar de kassa snellen. Alles is inmiddels uitverkocht. Jezelf schaars maken, loont.

De première van Hard en Zielig van Hans Teeuwen in 1994 geldt als een van de meest magische momenten uit de moderne cabaretgeschiedenis. Teeuwen zette in zijn debuutsolo de sluizen van wansmaak, perversiteiten, banaliteiten en harde humor wijd open. Hij keek in de beerput van zijn eigen ziel en het publiek zag zichzelf weerspiegeld in de glimmende drek op de bodem. Een buitencategorie cabaretier was geboren.

In de volgende programma's ging Teeuwen verder op die weg van vrolijke somberheid. Steeds een tandje erbij, tot het niet meer sneller en grover kon. Na vijf rondes leek alles gezegd, en na het enigszins overbodige Industry of Love bleef er maar een logische stap over: stoppen.

Woede en frustratie
Daarna volgden een periode van woede en frustratie na de moord op zijn vriend Theo van Gogh, een jazz-uitstapje dat de muziekgeschiedenisboekjes niet zal halen, een filmrol, een interessante, maar niet doorgezette poging om in Engeland een voet tussen de deur te krijgen en wat internetprobeersels. De magie van zijn theaterprogramma's leefde onderwijl voort op dvd en YouTube.

Het Teeuwenloze tijdperk maakte hongerig. Kijken of Teeuwen het nog kan. Nou zeker, hij kan het nog. Zijn mimiek is nog immer van rubber, gebleven zijn de dwaze kettingreacties in zijn hersens, de maffe dansjes en een grappig-smerige carnavalskraker.

Maar toch. Als je achter de titel Spliksplinter automatisch 'nieuw' denkt, zit je fout. In tegenstelling tot Herman Finkers die na zeven jaar afwezigheid met 'na de pauze' een paar meter dieper ging, is Spliksplinter meer van hetzelfde. De show sluit naadloos aan bij de eerste serie, en overlapt het eerste deel van Teeuwens carrière gedeeltelijk. Als je het doodschoppen van paarden al eens hebt gehad, levert het in de fik steken van koeien niet echt een nieuwe rilling over de rug op.

De touch van Teeuwen
Die status quo is misschien goed nieuws voor het nieuwe publiek dat de held nu ook wel eens in levende lijve wil zien in de stijl en de toon waarmee hij bekend is geworden. Teeuwen is zijn touch niet kwijt. Hij beukt nog steeds met veel humor als een olifant door het kastje met het breekbare servies. En zo ziet zijn publiek hem het liefst.

In Hard en Zielig liet Teeuwen een jongen die net naar de film Schindler's List is geweest zeggen: 'De mensen praten altijd wel over die Joden en zo, nou die Duitsers, dat waren ook geen lieverdjes hoor.' In wezen zijn vrijwel alle grappen die Teeuwen in Spliksplinter maakt variaties op de Schindler's List grap. Een lieve inleiding van een verhaal eindigt altijd met een dolkstoot, het zoete wordt overgoten met een scheut bitter. Als je de methode kent, kun je de afmaker vaak zelf verzinnen.

De zeven turbulente achterliggende jaren hebben, met uitzondering van een lief-vlijmscherp liedje over de Isla-la-la-lam op een Vader Abraham-achtige melodie na, geen nieuwe ontwikkeling gebracht. De tijd heeft bij Teeuwen stilgestaan. Dat is even geruststellend als onbevredigend.
  donderdag 7 april 2011 @ 22:49:52 #179
32029 Basson
Dodge This!
pi_95196110
Staat pas 1 cam op youtube... in bagger kwaliteit helaas
  donderdag 7 april 2011 @ 23:53:07 #180
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_95199521
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef Symn het volgende:

[..]

..dan heeft kaartjes van iemand op marktplaats kopen dus geen zin eigenlijk?
Ik ga volgende week, dus weet nog niet zeker of ze ook daadwerkelijk om een ID gaan vragen, of dat het alleen bang maken is met die brief.
In de brief stond dat degene op wiens naam de kaarten gekocht waren erbij moest zijn en zich moet kunnen legitimeren.
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')