wooooo-hooooo! Terug gemaild door dit theater: Ik kan 2 kaarten reserveren!! Ik had die dag om half vier gemaild of ik 2 kaarten kon bestellen omdat de site plat lag. Op volgorde van binnenkomst van Email ben ik dus 'geselecteerd' om erheen te mogenquote:sjongejonge zeg... de hele dag heeft de site van het Betty Asfalt Theater plat gelegen, komt hij weer online staat er in 1 keer dat ALLE shows uitverkocht zijn. Terwijl alleen mogelijk is om via de site kaarten te bestellen, en dat was dus niet mogelijk de hele dag...
Heb jij je kaartjes al?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef jpjedi het volgende:
ik heb van de HMH alles ontvangen inclusief bevestiging dat alles betaald is. Echter de e-tickets moeten nog komen via de organisator staat er in de mail. Zou dat lang gaan duren? Ik kan me voorstellen dat er door de heisa wel eens wat mis gaat dus wil niet achteraf ondervinden dat het mis is gelopen met mijn kaartjes.
Kan je neem ik aan op de site kijken? Gewoon doen alsof je kaarten voor een anders show wil en dan kijken op de plattegrond.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef FlipKapot het volgende:
Ik heb ook kaarten voor de HMH 2e rang 30 sept. Wie weet hoe de zaal is ingedeeld daar? Zit je goed op 2e rang qua afstand etc.? Is nog lang maargoed...
ik heb nog niets gekregen. maar goed te weten dat het in de molen zit klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef nelisb het volgende:
Kreeg net deze mail van See tickets, waar ik kaarten voor de HMH heb gekocht.
Uw reservering is succesvol verlopen. De kaarten zult u uiterlijk een week voor het
betreffende evenement ontvangen.
De vertraging is te wijten aan een probleem met de lay-out van de tickets. Een en
ander zal uiteraard zo snel mogelijk worden opgelost.
Helaas zijn dergelijke technische problemen soms niet te voorkomen. See Tickets kan
dan ook niets anders doen dan u haar welgemeende excuses aan te bieden voor de
opgelopen vertraging in de verzending van uw kaarten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice See Tickets Nederland B.V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |