Goed, fasten your seatbelt, mijn verhaal:
Vanochtend zat ik vanaf 09:00 uur al op de Orpheus-site, gewoon omdat het kan, wachtend tot het klokje 13:00 uur aan zou geven. Blijkt plotseling om ±11:45 uur dat de site 'open' is gegaan, zie ik daar in de agenda van 16 april Hans Teeuwen al staan. Kon ineens zo al doorklikken. Ik doorloop het hele bestelproces, resultaat: kaarten voor de 1e rij! Lekker voor lul zitten daar, heerlijk!!!
Betalen en *pling*, de bevestiging incl. de e-tickets in de mail. Keurig. Klaar. Wel in m'n achterhoofd van ehm..."dat was even apart, maar prima!"
Maar toen, 12:19 uur kwam er in de pauze (werk) een mailtje binnen, zag 'm pas later:
Mailtje Orpheus: "technisch probleem blabla, verkoop start pas 13:00 uur blabla, in het kort: "tickets zijn geannuleerd, wij hopen dat het vanaf 13:00 uur alsnog lukt"
Dit kunnen ze toch niet maken, of wat?
Ik ben geen hacker die even inbreekt, kaartjes koopt en weg. De 'kassa' is opengegaan, weet ik veel waarom. Als ik op de 'ouderwetse' manier in de rij had gestaan en men opende de kassa eerder, dan had ik toch ook gewoon tickets? Dit 'doen' ze toch zelf?
Heb later deze middag de site nooit meer kunnen bereiken. Telefonisch lukte het ook al niet
Lukt nu zelfs nog niet... Hans Teeuwen man, 1e rij! K*t !!
Om te beginnen ga ik later na de drukte even bellen / schrijven.
Hoe sterk sta ik? Iemand tips?
--
DIKKE EDIT:
Ben zwaar gedist door een collega. Die stuurde me schijnbaar een nepmailtje via
www.shitzooi.nlEn als je dan een beetje interessante taal stuurt, dan trapt FP erin

Ikke blij!
Orpheus sorry, jullie zijn de beste!!
[ Bericht 7% gewijzigd door FreshPrince op 15-12-2010 17:24:41 ]