lol:quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:08 schreef Tijn het volgende:
Zo, ik heb besteld
Heineken Music Hall, zaterdag 24 september, 20:00 uur, 2x 1e rang
nou dat belooft veel goeds, ik sta ook nog steeds in een wachtrijquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit ik bij 0 wachtenden voor me, refresht ie en heb ik ineens 1500 wachtenden voor me
Echt heel triest....maar we zullen het zien over drie kwartier....quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:13 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
nou dat belooft veel goeds, ik sta ook nog steeds in een wachtrij
rij 7, ik zou nooit de eerste 3 rijen pakken nee..quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:13 schreef DrDentz het volgende:
1e rang, die worden altijd in de zeik gezet.
En nu was ik van 1500 wachtenden ineens weer bij 500...en nu zit ik op 2200 wachtenden voor me...ergens zegt me iets dat het vandaag niet gaat lukken kaartjes te krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit ik bij 0 wachtenden voor me, refresht ie en heb ik ineens 1500 wachtenden voor me
Ik ben langs het theater zelf gegaan, ze verkopen echt niet aan de kassa. Wat wel beweerd wordt op o.a. de website van BN/De Stem. Tegen mij werd verteld dat er om 20.00 niet opnieuw de verkoop begint. Het is gewoon wachten tot de site het weer doet. Dit werd mij verteld!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:28 schreef jpjedi het volgende:
Breda Chasse aan de lijn gehad. Om 20.00 vanavond gaat de verkoop van Hans Teeuwen kaartjes nogmaals van start. #Spiksplinter #HansTeeuwen
Bij Luxor kan je uberhaupt geen kaartjes kopen, ik iig niet...hij klapt steeds naar nog meer wachten voor u....quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
En nu was ik van 1500 wachtenden ineens weer bij 500...en nu zit ik op 2200 wachtenden voor me...ergens zegt me iets dat het vandaag niet gaat lukken kaartjes te krijgen
Zoek dan een andere stad, heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef Norrage het volgende:
Jaaa weer van 400 wachtenden naar 900 wachtenden
Den Haag kom ik niet door bij en het World Forum en het circustheater, HMH wil ik absoluut niet en de rest is te ver weg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
Zoek dan een andere stad, heb ik ook gedaan.
ik wou in m'n woonplaats apeldoorn, maar kwam bij groningen uit. nog net te doen. tis wel Hans Teeuwen he ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Den Haag kom ik niet door bij en het World Forum en het circustheater, HMH wil ik absoluut niet en de rest is te ver weg.
Vanochten kon ik bij see zo kaartjes bestellen voor het World Forum theater. Is het nu zo druk dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Den Haag kom ik niet door bij en het World Forum en het circustheater, HMH wil ik absoluut niet en de rest is te ver weg.
Nouja, uitverkocht dan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef themole het volgende:
[..]
Vanochten kon ik bij see zo kaartjes bestellen voor het World Forum theater. Is het nu zo druk dan?
triest ja...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:07 schreef Norrage het volgende:
Nou, ben door de wachtrij (nadat ik gewoon om 10.00 al in de wachtrij zat....) en natuurlijk zijn ze uitverkocht...geen Hans Teeuwen dan maar...wat is dit soort verkoop toch mateloos triest, hoe doen ze het toch...
kun je niet ff bellen dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:28 schreef jpjedi het volgende:
ik probeer bij chasse en website werkt weer. Ik heb de kaarten nu in het winkelmandje voor max 30 minuten maar kan niet afrekenen vanwege technische problemen.
Weet ik niet. Ik hoopte er op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:18 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
try-outs zijn alleen een paar in Amsterdam toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |